Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dioxide schreef:Tabaluga12 schreef:Ach pepperspray is zooo erg niet, het prikt wat in je ogen en je gaat tranen en je neus gaat lopen...!! Dat weet ik uit eigen ervaring![]()
Ik zou het in deze situatie nooit gebruiken want je hebt grote kans dat het in de ogen van het paard komt door het stuiven.
Lijkt me heel eng om zoiets mee te maken en ik denk ook dat mijn paard in paniek zou raken. Ik ga me eens verdiepen in de filmpjes.
Ben jij dan ooit goed vol in je gezicht gespoten met pepperspray? Lijkt van niet als je zo genuanceerd kunt reageren, als het wel zo is; restecpah! *Ali-G modus uit*
Indien vol geraakt krijg je nauwelijks lucht, je huid en ogen staan in de fik en met een beetje geluk kots je alles onder![]()
Dat was mijn ervaring tenminste. Moedwillig met pepperspray bespoten worden is niet zo'n goed idee
elkee schreef:Volgens mij, Lianne, is het zelfs zo dat als je een inbreker in je eigen huis flink slaat en de inbreker 'schade' oploopt, dat jij ervoor moet dokken. Hoe ze dat bekijken bij paarden en honden etc. weet ik eigenlijk niet?
gohya schreef:elkee schreef:Volgens mij, Lianne, is het zelfs zo dat als je een inbreker in je eigen huis flink slaat en de inbreker 'schade' oploopt, dat jij ervoor moet dokken. Hoe ze dat bekijken bij paarden en honden etc. weet ik eigenlijk niet?
Dat is niet meer,dat is pas veranderd.Je mag de inbreker je huis uit slaan tegenwoordig.
Heeft Rutte voor gezorgd.