Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niwla schreef:Wat doen jullie met je vrije tijd nu je niet meer rijdt?
Ik ben nu drie weken paardloos maar ik weet me geen raad met mijn vrije avonden. Ik verveel me rot!
kimmie261 schreef:haha ik hoef verder niet af te kicken,als ik wil kan ik 4 paarden per dag rijden,die ook nog eens op 20 meter loopafstand staan,en ik heb hier een bak aan huis enz.....alleen die wil en zin,is nergens meer te vinden....
Of vind je het zelf niet zo erg?
packer schreef:En er valt vooral een last van je schouders af, je bent ongemerkt toch altijd bezig met, hoe staan ze er bij vandaag,
hebben ze wat anders nodig, hoe zal het in de winter gaan, ik ben altijd een pietlut geweest wat mn paarden betreft,
het moest zo en niet anders.
Ik blijf paarden prachtig vinden, maar tis nu ook wel fijn om gewoon lekker weg te kunnen gaan, en je niet meer druk hoeft
te maken hoe het met de paarden moet.
Niwla schreef:Wat doen jullie met je vrije tijd nu je niet meer rijdt?
Ik ben nu drie weken paardloos maar ik weet me geen raad met mijn vrije avonden. Ik verveel me rot!
Vind het nu ook heerlijk, zou niet meer 6 dagen per week bij de pony willen zijn...

En toen dus de keuze gemaakt dat paardrijden even geen prioriteit heeft. Zeker gezien het feit dat je niet even 1 uur weg bent maar als snel 3 uur.
, dus heb nu een huis in mn uppie te betalen en dat stalgeld in de dure randstad is gewoon echt een klap in mn portomonnee elke maand weer.
?
.Stinkmodder schreef:6 jaar geleden is mijn bijrijdpony (plotseling) verkocht. Daar was ik zo kapot van dat ik 5 jaar helemaal niks met paarden te maken wilde hebben. Sinds vorig jaar zit ik toch weer in het zadel! Maar niet meer zo fanatiek als eerst. Rijd nu meestal 1x per week en maak dan een lekkere buitenrit.
Ik had opeens tijd voor een sociaal leven!Vind het nu ook heerlijk, zou niet meer 6 dagen per week bij de pony willen zijn...
Ik zou inderdaad ook niet meer hele dagen ermee bezig willen zijn, in ieder geval niet op de manier waarop ik er tot 2 maanden terug mee bezig was.