Bij mijn eerste merrie was het meteen raak. Ze kon nog niks, maar ik wist dat ik er zou komen met haar. En dat was ook zo.
Maar ze begon te smal en te klein voor me te worden dat ik helaas de keuze heb moeten maken haar te verkopen.
Gelukkig heeft een vriendin van mij haar gekocht en die heeft nu dezelfde band als wat ik had.
paar maanden geleden een KWPN'er gekocht. De klik was er niet meteen, maar toch het deed me iets.
Toen hij bij mij kwam sloeg hij qua gedrag best om. Het was niet het paardje wat ik had gekocht daar. Maar ik gaf niet op en ben gelijk op les gegaan om samen 1 te worden met rijden etc. De eerste weken gingen redelijk. Maar het ging steeds meer achteruit. Hij had meer oog van de kudde dan voor mij. De klik was er wel maar toch ook weer niet. We zaten vaak niet op 1 lijn.
Terwijl een meisje van 10 hem super kon rijden en waar de klik er wel was. Dit heeft helaas zo moeten zijn.
Paardje is verkocht omdat ik het niet eerlijk vond tegenover hem of mezelf. We hadden niet die klik die ik graag wou.
Nu ben opzoek naar een ander paardje. 1 ding weet ik wel, ik koop niet zomaar een paardje en ga eerst een paar keer kijken voordat ik wat koop.

.