Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinkie schreef:Tssskkk wees er maar trots op![]()
Zo heb jij het niet aan mij verteld,en ook niet aan mamma![]()
Ik denk dat je heel goed moet oppassen,want je weet dat ik niet zo goed mijn mond kan houden als ik kwaad ben.
Verder; waarom kan ik het wel met alle leraren op school vinden,en heb jij met veel docenten mot ?
Weet je wat ik denk ?! Dat Samantha niet zo'n lekkere invloed op jouw heeft!!
Wat is er met jou? Je bent nu echt niet meer het gewone meisje van vroeger meer hoor,en dat vind ik niet zo heel lekker idee
(sorry voor de rest,dat moest er gewoon even uit)
Steef schreef:Is er hier niemand jong geweest en echt een duiveltje geweest op school? Ik wel hoor...... niet dat mijn schoolcarierre zo briljant is verlopen maar dat gaat vanzelf over, tenminste bij mij wel...
Cayenne schreef:Hoi,Twinkie!
Ik las dat Daphne jou zus was!
Kun je er niet voor zorgen dat ze hier reageerd? We zijn namelijk allemaal errug benieuwd,hoe ze er na alle reacties van ons over denkt.
Of heeft ze nu opeens niet zoveel meer te vertellen?
gijsenkim schreef:meld zich ......... ik was op mn 14de al van twee scholen afgetrapt. ben op mn 16de verjaardag maar zelf van school gegaan........
Nu ben ik 34 en moet nog steeds naar school, was ik toen maar niet zo bijdehand geweest dan had ik nu rijk genoeg kunnen zijn om lekker bij sjuim in de straat te kunnen wonen...... Dus ja ik heb ook gezegd dat ik het niet tof vind dat ze er zo stoer over doet, hoofdzakelijk om haar voor mijn fouten te behoeden