leraar bang voor ons

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:17

Gelukkig heeft de leraar de klas van Daphne maar een paar jaar. Daphne zal de rest van haar leven spijt hebben dat ze alleen maar heeft lopen klieren in de klas en nooit haar best heeft gedaan op school. Geen baan kunnen vinden en van een minimum inkomen leven is echt geen pretje!! De lessen Nederlands volgt ze zo te zien al helemaal niet meer. Dat wordt knap lastig met solliciteren later!!! Dit meisje komt zichzelf nog wel tegen!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:23

Tssskkk wees er maar trots op Boos!
Zo heb jij het niet aan mij verteld,en ook niet aan mamma Bloos!
Ik denk dat je heel goed moet oppassen,want je weet dat ik niet zo goed mijn mond kan houden als ik kwaad ben.

Verder; waarom kan ik het wel met alle leraren op school vinden,en heb jij met veel docenten mot ?
Weet je wat ik denk ?! Dat Samantha niet zo'n lekkere invloed op jouw heeft!!
Wat is er met jou? Je bent nu echt niet meer het gewone meisje van vroeger meer hoor,en dat vind ik niet zo heel lekker idee

(sorry voor de rest,dat moest er gewoon even uit)

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:57

Is er hier niemand jong geweest en echt een duiveltje geweest op school? Ik wel hoor...... niet dat mijn schoolcarierre zo briljant is verlopen maar dat gaat vanzelf over, tenminste bij mij wel...

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:02

Twinkie schreef:
Tssskkk wees er maar trots op Boos!
Zo heb jij het niet aan mij verteld,en ook niet aan mamma Bloos!
Ik denk dat je heel goed moet oppassen,want je weet dat ik niet zo goed mijn mond kan houden als ik kwaad ben.

Verder; waarom kan ik het wel met alle leraren op school vinden,en heb jij met veel docenten mot ?
Weet je wat ik denk ?! Dat Samantha niet zo'n lekkere invloed op jouw heeft!!
Wat is er met jou? Je bent nu echt niet meer het gewone meisje van vroeger meer hoor,en dat vind ik niet zo heel lekker idee

(sorry voor de rest,dat moest er gewoon even uit)

hihi Knipoog

-----------------------------------------------------------------

ach iedereen heeft toch wel eens ruzie met de leraren?
En daphne kan er toch niks aan doen.. het is haar klas.
Bij ons vlogen er soms ook wel een leraren door het lint.. wat een rot klas hadden wij..!!

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:05

Steef schreef:
Is er hier niemand jong geweest en echt een duiveltje geweest op school? Ik wel hoor...... niet dat mijn schoolcarierre zo briljant is verlopen maar dat gaat vanzelf over, tenminste bij mij wel...

ja dat viel mij dus ook al op Tong uitsteken
iedereen zit hier heel schijnheilig te doen maar jullie maken mij niet wijs dat je vroeger nooit eens een leraar hebt gepest oid.
nou ik in elk geval wel, ik had altijd van die vreselijke klassen en we hebben met zn alle heel wat leraren weggepest.

en ik ben er nu niet trots meer op nee!

Mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:45

Ik was vroeger echt één van de liefsten van de klas. Okee, ik kletste wel eens, maar dat is dan ook echt het enige. Ook heb ik nooit problemen gehad met een leraar. Ik drufde gewoon niet tegen een leraar in te gaan zeg maar. Er waren natuurlijk wel een paar mensen die wel eens ruzie met een leraar hadden, maar over het algemeen vond ik dat de leraar gelijk had en dat die leerling maar eens even op moest rotten. Ik vond het dan altijd zielig voor de leraar. Ook nu nog wel eens. Dan heeft iemand iets proberen goed voor te bereiden en dan is het niet interessant, hij kan het niet goed vertellen of het is gewoon niet leuk, maar toch probeer ik op te letten en iig mijn mond te houden. Als anderen dat niet doen, kan ik echt wel eens boos worden. Die man/vrouw heeft er tijd in gestoken en de rest is het aan het verzieken... Tuurlijk, soms ben ik ook wel in een extreme bui en ben ik aan het kletsen, maar 1 waarschuwing en het is genoeg (gescheld hoeft er echt niet aan te pas te komen voor ik wil luisteren....)
Maar ja, misschien ben ik wel ouderwets, ik ben tenslotte ook al 23 jaar.... Vroeger toen ik nog op school zat (middelbare school) ging het er allemaal veel rustiger aan toe, en waren de kinderen niet zo mondig (lees niet zo asociaal) als de kinderen van tegenwoordig.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:49

Ik zeg niet dat ik vreselijk lief was, stond ook regelmatig op de gang of zat bij de directeur, maar om zo tegen een leraar te praten, nee dat heb ik nog nooit gedaan. kwam trouwens ook niet in me op..

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:57

Tsjoh, grote meid hoor. Wees er maar trots op. Misselijk
Geen idee zeker wat overspannen inhoud?
Bah je vertegenwoordig hier echt precies de jeugd van tegenwoordig.

Blond

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:00

De klas waarin ik zat was ook zeker geen toffe klas en ja ik heb ook dingen gedaan die niet altijd even netjes waren. Maar ik wist wel bij welk vak ik echt op moest letten. En ik wist ook dat je zonder een beetje fatsoen in je donder best wel eens voor moeilijkheden kwam te staan als je de leraar niet netjes behandelden.

Als je nou in de problemen komt doordat je net een kwart punt mist en je gaat een goed gesprek aan met de leraar in kwestie, zodat je misschien iets over kunt doen, dan is het best fijn als hij je aan wil horen ipv dat hij je niet eens een extra kans wil geven.. Knipoog

Denk daar maar eens over na. En bedenk je ook eens hoe jij zou reageren als je in zijn schoenen stond. Want ik zou me heeeeeeeeeel diep schamen als ik jou was

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:24

meld zich ......... ik was op mn 14de al van twee scholen afgetrapt. ben op mn 16de verjaardag maar zelf van school gegaan........

Nu ben ik 34 en moet nog steeds naar school, was ik toen maar niet zo bijdehand geweest dan had ik nu rijk genoeg kunnen zijn om lekker bij sjuim in de straat te kunnen wonen...... Dus ja ik heb ook gezegd dat ik het niet tof vind dat ze er zo stoer over doet, hoofdzakelijk om haar voor mijn fouten te behoeden

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 20:59

Waar oh waar is onze Daphne?

Je bent zo stoer, geef dan ook een reactie op deze reacties?!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:12

ze heeft misschien strafstudie gekregen van iemand... Schijnheilig Haha!

stoer meid OK dan! weet je, Een paar jaar geleden zat er ook zo een hele groep jongens bij mij in de klas met dezelfde grote bek, op ASO (ik weet niet hoe het bij jullie heet, wij hebben eerst ASO, daarna TSO, en dan BSO)

1ervan is blijven dubbelen en zit op een TSO richting

Ongeveer de helft zit op TSO, de meeste in een richting die aanleunt bij BSO

De rest zit op BSO. Geen een ervan heeft ASO overleeft. Sommige zijn nu al zeker dat ze later het vuil werk in een fabriek kunnen doen en niet moeten dromen van een luxeleven...

Doe zo voort OK dan! je gaat er nog geraken hoor Lips are sealed

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:52

Mijn moeder krijgt dit binnekort te lezen,ik vind het echt niet normaal dat je tegen je moeder staat te liegen,en vervolgens op internet stoer zit te doen Lips are sealed

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:04

Daphne let je wel op dat dit alleen maar slecht is voor jou zelf.
Jij krijgt nu geen economie en hebt met je examen uitleg en stof gemist en kan die dus niet maken.
Enne die leraar doet het voor jullie hoor. Al zouden al die leraren geen leraar worden dan zouden wij geen opleiding krijgen en dus niks leren en dom blijven.
Ik geef toe, ik ben zelf ook wel druk af en toe op school maar ikken toch wel mijn grenzen. WIj hebben ongeveer hetzelfde met duits. Allen bij ons gaat het anders. Wij doen niks (echt niet, klinkt raar maar is waar) en zij word dan heel boos om als je even boos kijkt of iets. En wij proberen te zorgen dat ze minder chaggie word doordat wij graag uitleg willen want wij komen in de problemen volgend jaar en de jaren daarop, terwijl zij ons volgend jaar niet meer ziet en er niks mee te maken heeft.
Je hebt alleen jezelf er dus mee. En idd, ook met beroepen kiezen kom je zo in de problemen. Want als je een beroep met economie wil........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:32

nou ik zou is ff wat vertellen!!!Ten eerste vind ik het heel banketstaaf dat ik het idee heb dat jullie nu net doen of alsof zij helemaal verkeerd is en eigenlijk in de gevangenis had moeten belanden Verward en jullie je zelf ook erg stoer vinden , maargoed ik kan het mis hebben!!!!

maar ik zit nog steeds op de basisschool , maar in gr.7 hadden wij een stagiare die de klas niet zo goed in hand had , en wij liepen gewoon te kletsen etc. etc. terwijl zij praatte Bloos! en er beetje uitprobeerde , op een gegeven moment ook huilend de klas uitliep , terwijl het een hele aardige juf was.

ik was ook een van die vervelende kinderen laat maar zeggen , en ik moet eerlijk bekennen dat als ik in mijn eentje nin de klas had gezeten dat ik het niet gedaan had , en meer een beetje meelopen was.Ik schaam me daar zelf enorm voor , en vind het ook omtzettend erg voor die juf vraag me alsjeblieft niet waarom ik het toch deed.

nou had ik een zogenaamde stoere meester die altijd grapjes maakte Scheve mond Die in geuren en kleuren vertelde dat hij dat vroeger ook altijd deed bij een meester die ook 2 keer huilend de klas uit was gelopen , en dat ie nu directeur was en hem tegenkwam bij een solicitatiegesprek , en dat ie hem herkende , en toen vertelde die ons met zo'n heel schijnheilig stemmetje dat hij verteld was hehehe ik ben niet zo erg als de rest van de klas.

vind ik ook erg , niet het feit dzat ie dat gedaan heeft , maar wel het feit dat ie het ons vertelden , vind dat ie op zijn minst wel had kunnen zeggen dat het niet goed vans was ,Maar de hele klas is er nog trots op!!!!en mijn meester volgens mij ook!!!!!!!!!1

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:38

nou geweldig hoor, nu ben je dus zeker wel DE meid van de school omdat jullie de leraar hebben weggepest. Ga voor de lol zelf eens voor de klas staan en ervoor hoe frustrerend het is als niemand naar je les luistert. Ik geef nu zelf les (ok geen vakken die je op de middelbare krijgt) maar het is zeer frustrerend als niemand naar je les luistert waar je veel werk op hebt gehad. Denk eens bij jezelf na, het is voor je eigen bestwil hoor

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:44

misschien dat je leraar een beetje te snel reageerde en ook niet zo rustig..maar JIJ zit op school om iets bij te leren..HIJ is leraar om kinderen les te geven..wat als ALLE leraren weg gingen..jah leuk heb je geen school meer..maar denk eens even na..
een leraar is ook mens..heeft zo ook zn goeie en slechte dagen..net zoals leerlingen..
beetje puber gedrag eigenlijk..je bent er om te leren en niet om leraren weg te pesten..
denk er eens over na....wat hoop je hiermee te bereiken?
alle leraren weg..jippie geen school meer??
jij blij want je hoeft niet meer naar school..maja..werken is ook zoiets..dus je hebt wel een opleiding nodig..maar omdat jullie zonodig geen leraren wilde..kunnen jullie ook niks bijleren Haha!
ik ben op school nogal een kletstante geweest..maar had altijd respect voor leraren..zo krijg je altijd respect terug...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:47

Hoi,Twinkie!
Ik las dat Daphne jou zus was!
Kun je er niet voor zorgen dat ze hier reageerd? We zijn namelijk allemaal errug benieuwd,hoe ze er na alle reacties van ons over denkt.
Of heeft ze nu opeens niet zoveel meer te vertellen? Tong uitsteken

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:06

Cayenne schreef:
Hoi,Twinkie!
Ik las dat Daphne jou zus was!
Kun je er niet voor zorgen dat ze hier reageerd? We zijn namelijk allemaal errug benieuwd,hoe ze er na alle reacties van ons over denkt.
Of heeft ze nu opeens niet zoveel meer te vertellen? Tong uitsteken

Ghehehe, ben eigenlijk ook wel benieuwd, ze heeft niks meer laten horen Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:09

denk dat ze een boktverbod heeft....... en dat ze een economieboek over moet schrijven

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:51

wat een zwaar onzinnig toppic. Meid ga terug naar de peuterspeelzaal en begin op nieuw. Leer dan ook fatsoenlijk nederlands te schrijven.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:38

vor mij is het niet onzinnig, ik sta aan de "verkeerde kant" van de klas: ervoor dus en ik lees hier dingen waar ik toch wel van schrik.....
Voor sommige leerlingen is de leraar blijkbaar een object dat je weg moet pesten en tegen de tijd dat ze realiseren wat ze hebben gedaan, is het voor de leraar te laat......

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:42

gijsenkim schreef:
meld zich ......... ik was op mn 14de al van twee scholen afgetrapt. ben op mn 16de verjaardag maar zelf van school gegaan........

Nu ben ik 34 en moet nog steeds naar school, was ik toen maar niet zo bijdehand geweest dan had ik nu rijk genoeg kunnen zijn om lekker bij sjuim in de straat te kunnen wonen...... Dus ja ik heb ook gezegd dat ik het niet tof vind dat ze er zo stoer over doet, hoofdzakelijk om haar voor mijn fouten te behoeden

Ik ben ook op mijn 16e van school gestuurd (getrapt vind ik nu al niet zo grappig meer klinken Bloos! ),
maar heb gelukkig wel een Mavo diploma met goede cijfers en alles op D niveau.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:43

Ik zal vanmiddag eens even vragen waarom ze niet meer reageert (sta bij haar op stal)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:25

Ik was niet echt een lieverdje, maar wist wel waar de grenzen waren.
Ik heb braaf mijn school afgemaakt, en ik ben er maar een keer of 3 uitgestuurd in mijn carriere.