Ik leg heel duidelijk uit dat ik snap dat het tijd kost en duur is.... En dat als ze er echt achterstaat ze het gewoon moet doen, maar ik zeg ook, dat ze er wel echt achter moet staan. Dingen kunnen altijd veranderen... En in het negatiefste geval gaat de relatie uit, paard is net weg... en dan? (Zeg niet dat het gebeurd...) Ik had dingen ook heel anders gepland

maar soms komt er opeens wel meer tijd vrij... Of wat dan ook... Verkopen is definitief...
Verkopen mag natuurlijk, ZOALS IK AL GEZEGD HEB, maar ik vraag me af of dit de juiste keuze is... Dan zou ik het liever samen met iemand gaan doen (eventueel ook financieel). Mocht je geen klik hebben met het paard, totaal iets anders willen, ok... ander verhaal... Maar geef je echt om je beest, dan blijf ik er bij dat je het zelf gaat proberen te regelen. Dan weet je tenminste zeker hoe en wat...
En ook al ga je maar 1x in de week, het is toch lekker even eruit zijn en ontspanning en dat heb je ook nodig...
Dus ipv 1 zinnetje te quoten, lees je het stuk met uitleg en geef je niet zo'n reactie. Verkopen is definitief en daarna heb je niets meer over het paard te zeggen. Je leest vaak dat het voorkomt, mensen die verhaaltjes vertellen weinig geld, maar ene goed tehuis.... Eneen maand later staat ie weer te koop... etc. Ik zou daar niet op gokken iig.
Er zijn genoeg opties, bruikleen, leasen, verzorgster... Die zijn allemaal niet definitief...