Bokken vanuit Afrika!!!!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:48

Zuid Afrika... Daar ga ik volgende zomervakantie misschien heen ! Haha! Oh nee.. wacht.. het jaar daarop Tong uitsteken

kimbo
Berichten: 158
Geregistreerd: 25-10-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 01:14

he hanneke, leuk dat je hier ook bokt haha grappig vanuit afrika.
nou als je je hotel af hebt wil ik misschien ook wel komen samen met maurice, lijkt me heel gaaf !!!

Bets

Berichten: 2807
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: LOON OP ZAND (SPRANG-CANARIA was het eerst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:21

Hanneke en de rest van de bokkers: Bij deze wens ik jullie allemaal HELE FIJNE KERSTDAGEN EN EEN FIJN PAARDRIJPLEZIERIG 2004 TOE!!!!!!!

Gozer

Berichten: 98
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Nelspruit, in het mooie Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 22:53

Hé, Yellowfish je bent welkom hoor. De stallen schieten al aardig op hoor Kim dus je kunt altijd in een box kruipen met Maurice. Lekker warm is het hier toch wel. Maarre... de lodge gaan we ook al snel aan beginnen dus wie weet. Ik zie jullie wel verschijnen. Kim... ik heb nog steeds geen kapper binnen durven stappen, je snapt zeker wel hoe mijn haar nu zit Verward
Bets, jij ook van hetzelfde. Ik ben nog niet zo ver dat ik besef dat het bijna kerst en oud en nieuw is hoor. Ik loop hier in mijn korte broek Cool

Bets

Berichten: 2807
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: LOON OP ZAND (SPRANG-CANARIA was het eerst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:03

Je zult inderdaad in je korte broek zonder kerstboom en zonder donkere dagen niet echt het gevoel hebben van KERST!!!!

kimbo
Berichten: 158
Geregistreerd: 25-10-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:33

oh hanneke dat kan natuurlijk niet he, ik weet dan wel hoe je haar eruit ziet ja haha.
kun je het niet ergens proberen ???
nou veel succes en fijne feestdagen

Gozer

Berichten: 98
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Nelspruit, in het mooie Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 18:50

Nee, klopt Bets, maar ik denk niet dat ik het echt zal missen. Was toch al niet zo'n fan van feestdagen in de kou. De leukste verjaardag die ik ooit had (ben in februari jarig) begon om twaalf uur s'nachts in het zwembad met een glas champagne (romantische vent heb ik hoor) maar dat was in Venezuela. Misschien hier weer te herhalen?
En Kim, je weet hoe ik ben met kappers. Ik ging al twintig jaar naar dezelfde kapper voor ik de stap naar jou durfde te zetten. Maar ja, ik zal wel moeten gaan nu ergens. Het zal toch pas januari worden voordat ik weer in Nederland ben en dan weer naar jou zou kunnen. Maar die vrouwen hier lopen meestal met van die bol geföhnde pony's enzo. Je kent dat wel, helemaal niet ikke. Ik hou je op de hoogte.
Ben gisteren bij een 'telerij' van friezen geweest. Daar liep een hengst van Eijbert, Haakman. Hij was vorig jaar kampioen van Zuid-Afrika. Leuk beest hoor. Had Marijn beloofd foto's te maken maar was mijn camera vergeten. Eerdaags gaan we langs een 'telerij' waar ze meer dan 200 friezen hebben. Zal dan echt om mijn camera denken! Ik schrijf trouwens telerij omdat ik hier het woord fokken niet mag noemen. Betekend hier iets heel anders!!! Dus toen ik gister tegen de eigenaar van de telerij zei; "nee ik zoek geen paard om mee te fokken dus ik ben op zoek naar een ruin" schrok deze man zichtbaar. Mijn vriendin ging in een deuk! "dat zeg je hier niet joh.... telen. Ze telen hier paarden!!!" Op mijn vraag wat ze hier dan met plantjes doen kon ze van de lach al geen antwoord meer op geven. Je begrijpt ik moet nog een hoop leren. Wordt vervolgd.