Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_hartje_M schreef:Handige site! Heb hem goed doorgelezen maar ik zou dan idd een les moeten hebben.. Want als ik hier alleen mee ga 'klooien' dan heb ik dadelijk nog meer problemen.
Ik ga denk ik toch maar mijn zadelmaker bellen zodat hij het zadel aan komt passen. Als ze weer op een normaal gewicht is komt hij dan maar nog een keer. Dan kan ik tenminste weer onder het zadel aan de slag en ook weer lessen nemen...
M_hartje_M schreef:UPDATE
Het gaat super met het afvallen! Haar billen worden al smaller en haar ronde buik ook! Het zadel is trouwens ook al aangepast en vandaag heb ik weer gereden. Het was weer eventjes wennen haha.. Maar het ging best wel lekker. Heb niet te lang gereden maar vanaf volgende week kan ik weer echt flink aan de bak! Moet helaas veel werken en in het weekend ben ik nooit thuis.
Ik heb helaas geen foto gemaakt, ben ik vergeten! Maar die probeer ik morgenochtend te maken
Piera schreef:Je bent goed op weg! Je ziet al echt verschil, knap hoor. Je ziet toch vaak (helaas) dat eigenaren het tevergeefs proberen en het paard rustig met obesitas laten rondlopen.
Ik vind het overigens wel bijzonder schokkend dat veel mensen in dit topic jouw paard als 'normaal gewicht' beschouwen. Dat zegt wel iets over de graadmeters van tegenwoordig, in Nederland zijn zoveel paarden te dik dat mensen niet eens meer weten hoe een paard met normaal gewicht eruit hoort te zien...
M_hartje_M schreef:Die is inderdaad dik en hard maar dat komt ook deels omdat ze zomereczeem heeft geloof ik!
Een graasmasker zou ik moeten bestellen. Ze staat momenteel op een korte wei, mag ze dan wel zonder graasmasker? Ze gaan pas over 2 weken terug naar een volle wei, dan wil ik wel een graasmasker hebben natuurlijk