Maaike je moet maar zo denken, How low can you go!!!!! Ik denk dat die Brenda heel erg ziek is........
Ineke2
Geplaatst: 02-09-01 09:48
Jezus wat een kl*te streek!! Gelukkig is er niets aan de hand met Sarah.
marfiek
Geplaatst: 02-09-01 13:35
jeetje...wat een klote streek dat kind zou ik echt wel in elkaar willen meppen al zou iemand dat bij mij in de klas zeggen over mijn problemen (heb ik verder niet echt) maar daar heeft iedereen niet mee nodig en dan zoiets zeggen dat mijn paard dood is nou ik ou meteen op de fiets springen naar dat kind dr huis fietsen en dr een ****** knal voor dr kop geven en dr helemaal ****** schelden....maar dat kan niet iedereen weet dat ik zo ben en dat zo doet zulke mensen hebben geen hard ze weten niet wat ze doen!! niemand hoeft wat over m'n paardje te zeggen en zeker niet opver mijn problemen echt banketstaaf vind ik dit wat een "** streek ben blij dat het niet waar is van sarah maar kan hier zooo kwaaad om worden!~!! }>
Rena
Geplaatst: 02-09-01 14:37
Meisie sterkte!!!! Meer kan ik niet zeggen
ylva
Geplaatst: 02-09-01 14:57
Niet te geloven, wat zet iemand aan om zoiets te doen, eerst dacht ik nog dat iemand het uit naam van brenda had gedaan om jullie vriendschap te verpesten ofzo, maar als zij de enige is aan wie je die privedingen hebt verteld dan kan dat dus niet. Ik begrijp niet hoe iemand op die manier misbruik kan maken van je vertrouwen, zelfs bij mensen die ik niet graag mag zou ik zoiets nooit doen, en dingen die ze me prive vertellen blijven prive. Persoonlijke gevoelens zijn voor mij geen reden om iemand niet in zn waarde te laten. Ik vind het heel erg dat jou dit nu is overkomen, vooral omdat het natuurlijk een behoorlijke klap is voor je vertrouwen. Ik wens je heel veel sterkte toe, en ben heel blij dat je paardje nog kerngezond is! Geloof me, niet iedereen is zoals Brenda, ook al lijkt niemand te vertrouwen, de meeste zijn dat wel, en volgens mij geld dat ook voor de meeste bokkers
Cowgirl
Geplaatst: 02-09-01 15:07
Nou ik sluit me aan bij de rest, ze hebben mij ook wel eens wat gefilkt maar wat ze jou nou flikken is toch helemaal te zot. Ik zou haar niet eens bellen maar langsgaan en haar eens ff de waarheid vertellen en de grond in stampen. Nou succes ermee en ben blij te horen dat er niks met je paard aan de hand is.
Dian
Geplaatst: 02-09-01 15:30
Dit vind ik echt heel erg min. Jeetje wat is die brenda in hemelsnaam aan het doen!!! Ik geloof dat die niet meer helemaal 100 is.
Maar gelukkig voor je Maaike is je pony nog springlevend.
Bokt steunt je inderdaad, zo te lezen, en geloof maar dat je ons(bokkers) wel kunt vertrouwen!!
marfiek
Geplaatst: 02-09-01 16:49
daarom is bokt misschien ook wel zo verslavend je kunt altijd iedereen vertellen wat je vind en je probelem of wat dan ook kwijt.. we luv bokt!!
Toess
Geplaatst: 02-09-01 17:19
i luv bokt 2
Ennuh, sarah laat je niet op je kop zitten door zo'n laag persoon...... Denk maar zo: ze is gewoon jaloers dat jij uberhaubt een pony hebt..
Veel liefs Maaike
Cody
Geplaatst: 02-09-01 17:26
Maaike heeft er zelfs 3
ineke
Geplaatst: 02-09-01 17:28
Wat een rare mensen heb je toch op de wereld .Ik denk dat het tijd word dat die Brenda iets aan haar probleem laat doen. Ik denk niet dat ze dit alleen afkan , hulp heeft ze m.i heel hard nodig .
UrbanL
Geplaatst: 02-09-01 17:43
Jeetje wat erg zeg maar ja je weet nu wel wie je vrienden zijn en wie niet .
ibikus
Geplaatst: 03-09-01 09:51
Ik had het al een beetje verwacht... Ik denk dat we maar heel veel medelijden met die doos moeten hebben!
Dit getuigt wel van een meid ZONDER karakter!
westernworld
Geplaatst: 03-09-01 09:56
dit bewijst maar weer.............wat een gekke en jalourse mensen zijn er toch. ik ben blij dat het verzinsels zijn en dat sara en maaike in blakende gezondheid zijn!!!!!!!!!!!
verder ben ik trots om bokker te zijn,zoals jullie allemaal reageren op dit soort berichten......... en direct klaarstaan,voor een ieder die in nood is. CAP ,PET EN HOED AF. CHAPPOO
Karin
Geplaatst: 03-09-01 09:57
Tjeeeezus... wat ontzettend laag van die trut zeg. Maaike, je weet nu waarschijnlijk ook wie steeds die rotberichtjes op Horses onder jouw naam plaatste. Van je vrienden moet je het maar hebben...