Jouw top 5 van de boktpaarden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:31

Buiten mijn eigen vzponys om :D :

1. Joy van Marisca28. Fantastisch beest.
2. Nevaeh Ddu en Heaven van Muzefee.
3. Kim van Koudbloedkim. Ontzettend leuke combinatie en prachtig paard!
4. Graphit van jolienvdb. Machtig mooi paard.
5. Charlie Brown van xMnOn. Wauw. :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:33

mijn top 5 qua bokt paarden
1.koudbloedkim met stipt op 1 die 2 hebben zo gevochten voor hun band samen vind t altijd genieten om weer topics te zien van hun en ook is tineke zo onwijs afgevallen dat vind ik echt een hele grote pluim waard +:)+
2. wessel ik kan daar heel kort over zijn :~
3. pagella blijf t een prachtig paard vinden met een heel apart verhaal jammer dat ze er niet meer is.
4. flipje jeetje wat een enorme dosis energy heeft die kleine spring in t veld.
5. keyemsi die heb ik online via marestare geboren zien worden altijd al een mooi kereltje gevonden en dat is hij nog steeds.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:36

Wat fijn om Dak hier toch een paar keer voorbij te zien komen. Hij verdient het om op bokt herinnerd te worden :j

Anoniem

Re: Jouw top 5 van de boktpaarden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:40

Pagella van Amber idd , ontroerde me zo toen het topic op im verscheen...

ladyratina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:41

Ik kom niet verder dan drie ;

* Koudbloed Kim, moet ik altijd om lachen maar ook vol bewondering wat zij en haar baasje allemaal kunnen.
* Spirit, het verhaal van het flessenveulen van sita
* Fifi van Nouvel het verhaal van het ongeluk en de lange weg naar de genezing.

Deze bokt paarden en hun verhalen hebben het meeste indruk op mij gemaakt. Hun verhalen lees ik het liefste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:44

Spriet ben ik ook vergeten :oo

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:00

Mijn top 5 (in willekeurige volgorde):

- shetlander Flip, omdat hij stoer is en ik dat geweldige filmpje waarin hij volledig flipt steeds opzoek als ik moet lachen.
- Cobe, omdat ik het een fantastische pony met een geweldig karakter vind en omdat ik het onwijs mooi vind om te zien hoe zijn eigenaresse hem in zijn waarde laat.
- Frummel, die hoef ik niet uit te leggen
- Hepsi, omdat het een onwijs leuk, eigenwijs ding is en omdat ik heel veel lol heb gehad om de topics
- charlie brown, omdat die voldoet aan ongeveer alles wat ik in een paard zoek...

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:05

Sizzle schreef:
Een hele bijzondere vond ik het bonte shetlandveulen dat onder toeziend oog van een idem gevlekt konijn geboren werd.
Volgens mij was het ist van Nina of Nino.
Weet iemand nog van wie die was?

Nine van Manda was dat volgens mij!
Afbeelding

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:05

Narya schreef:
1. Sirel (helaas verschijnen er niet zoveel fototopics meer, maar mijn absolute favoriet)
2. Banshee
3. Sjolvir
4. Luca

Een 5 kan ik op dit moment niet bedenken, maar in ieder geval deze 4 :P

ook mijn nummer een! :j

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:07

Smee__ schreef:
Sizzle schreef:
Een hele bijzondere vond ik het bonte shetlandveulen dat onder toeziend oog van een idem gevlekt konijn geboren werd.

[ Afbeelding ]

Die foto is echt geweldig!

Heb verder een zwak voor Frummel, Perry en Special. Vond Andigo van Audrey ook een heel fijn paard!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:59

ladyratina schreef:
* Fifi van Nouvel het verhaal van het ongeluk en de lange weg naar de genezing.

Ja! Bijna vergeten. Ook die ja.

En Perry van Nyckle natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:05

1. Precious Present, blinde appaloosa van een vriendin van me
2. Fiffil, van nouvel
3. Jetta van Natasja
4. Mijn grote overleden liefde Robijn
5. Mijn eigen Mo, puur door alles wat we meegemaakt hebben :)

Bijna allemaal paarden met een heel mooi verhaal er achter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:10

pairadice schreef:
- [***], omdat ik het een fantastische pony met een geweldig karakter vind en omdat ik het onwijs mooi vind om te zien hoe zijn eigenaresse hem in zijn waarde laat.

Wauw, wat een fijne reactie :o :o :o Dank je!
Moet zeggen dat [***] mij de laatste tijd héél erg veel teruggeeft, hij doet dingen die ik nooit verwacht of achter hem gezocht had (zoals in een springles gewoon alles springen, terwijl ik er vol angst op zit en stiekem zeg dat hij best mag stoppen, maar hij stopte niet :') ). Er zijn wat medische dingetjes naar boven gekomen maar blijkbaar vindt hij dat zelf niet zo belangrijk 8-) :))

Heb [***] (en [***]) nog een paar keer voorbij zien komen, echt fijn <3

Even denken over mijn top 5 .. niet persé in volgorde:
- Joy van Mariska_28 (en wat een leuk veulen heeft ze nu! <3 )
- Meesje van Cathleen, echt een geweldig klein vrolijk pony'tje :D
- Precious, de blinde appaloosa, is echt wel een voorbeeld voor ons (en baasje ook natuurlijk ;) bokker fabske ).
- weet niet of ze op bokt heel erg actief is, maar Casindy van Rianne11_42, niet altijd het makkelijkste paard waar wat doen ze het goed samen!

En de laatste moet ik nog eens over nadenken, er zijn zoveel leuke, schattige, mooie paarden op bokt.. :Y)

Edit; de laatste .. helemaal vergeten :oo Frummel :j Wat geweldig doet die het zeg! :):)

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:33

Paarden die mij toch wel het meeste bijblijven zijn :

Frummeltje
Banshee
Wessel
de paardjes van Nyckle
de dressuurshet Bonfire
zeker Koudbloed Kim en haar baasje
en nog 2 geweldige schimmelhengsten PRE waar ik even de naam van kwijt ben helaas

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:42

Er zijn heel wat paarden die ik speciaal vind, buiten mijn eigen om natuurlijk, De volgorde is willekeurig en ik kan er wel meer opnoemen dan 5, maar hier zijn er 5 :)

1- Dak. Jeetje wat een verhaal en wat hebben paard en baas een hoop mee moeten maken... Respect en kippenvel.
2- Pagella. Ook zij heeft een enorm verhaal achter de rug, zo jammer dat ze er niet meer is.
3- Koudbloed Kim samen met Tineke natuurlijk! Als er een paard en mens veel vooruitgang geboekt hebben, zijn hun het wel! En ook enorm veel respect voor Tineke en haar afvalrace.. Wauw super!
4- Graphit. Het zat hem allemaal niet mee, maar wat was hij prachtig! Wederom super jammer dat hij er niet meer is.
5- Frummel! Prachtig veulen toen en een prachtig paard nu! Zo ontzettend zonde dat hij uit de opfok gekomen is met ataxie, maar hij wordt er niet minder gaaf om. Ook hier enorm veel respect voor het baasje, haar liefde is niet minder geworden en wat gun ik het hun dat ze ooit samen kunnen gaan genieten van heerlijke ritten!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:57

1. Wolder (was van Nessie) Ik vind het gewoon een onwijs mooie haflinger <3
2. Perry (van Nyckle) Het is een heel bijzonder beestje, nog nooit zo een prachtig geweldig heerlijk beest voorbij zien komen, ik kan uren naar hem kijken, geweldig!!!
3. Fiore (vn Cynthia82) Dit veulke is echt onwijs schattig, ik heb Daisy's hele dracht gevolgd en echt uren, dagen en weken achterelkaar op de cam zitten bestuderen, ik was niet van de cam weg te slaan, en toen was ik een avond weg, werd Fiore op de wereld gezet, oh wat was ik verdrietig en boos dat ik er niet bij kon zijn, maar ik heb het terug kunnen zien, want heb mama ook aan het tizusje virus gebracht dus die heb het voor me opgenomen.
4. Rayo (van Kaniche) De foto's van haar ''indianenpaard'' en haar invalide vader, die foto's hebben mijn tranen laten opwekken, zoveel emotie in die foto's haar vader is verlamd geraakt en heeft altijd tegen haar gezegd dat ze een indianen paard moest kopen, hoe graag zij ook een zwart paard wilde, toch heeft ze haar vaders advies opgevolgd en is ze aan paintje Rayo gekomen, prachtig verhaal.
5. Elina (van _Michelleee) Ik heb een zwak en ben verslaafd aan tijgerprint/panterprint, dus zegt Elina al genoeg :o

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:06

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:12

Leuk topic! Ik heb ook een top 5 gemaakt.

1. Charlie Brown van bokker xMnOn
2. Rhoda van bokker minka
3. Donya van bokker Def
4. Rivendell's Hy Fidelity van bokker Nyckle
5. Wolder van bokker Nessie

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:20

takkie_muis schreef:
Ik ben 1 vergeten , de blinde appaloosa die haar baas 10000% vertrouwt en waar ze gewoon mee weg rijdt , die is bijzonder..

Present, met dat ene mooie oogje <3

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:20

eclair98 schreef:
YentlShots schreef:
Leeeuuk topiccc :))
Ik moet natuurlijk mijn top 5 ook laten weten, en er staan wel paardjes tussen die jullie nog niet hebben genoemd

5: Tobago, erg mooi beest , maar ik hou van aparte paardjes :j
4: Luca S, schitterende verschijning hier op Bokt
3: Special, heel gaaf paardje, mag Nicole trots op zijn :j
2: De paardjes van Eva Roemaat , knappe beesten :~
1: Gaat naar Unico :~ Staat bij mij op stal, wat een kwijlpaard is dat zeg <3

En mijn topper die niet in de top 5 staat omdat ze meer betekent voor mij dan een top 5: Mijn eigen paardje Bonita <3

Ik herkende je niet, sera _O-

Hoe bedoel je? :D _O-

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 14:03

Ik heb geen top 5 in plaats 1,2,3,4,5 maar wel paarden die ik volgde en volg:

-Canjer van Potverdikkie, Veel meegemaakt en zo hard geknokt maar van zorgenpaardje een heel mooi paard geworden.
-Pagella van Amber, Wat een respect heb ik altijd gehad voor die 2
-Tom(my) van Tinkertom Tom stond voor hij naar Tinkertom ging bij ons op stal en vond het altijd zón leuk lelijk eendje maar als je hem nu ziet echt om te kwijlen.
-Anneloes van Jasia, Een echte leuke en lieve haf, maar de band tussen die 2 is mega en van de foto's af te lezen.
-Aukje van Aengwirden van Amigo_tje, Een echt zorgenpaardje hopelijk gaat het goed met haar.

Ook frummel , nine van manda, Koudbloed kim, Spirit, Avelyn van Draaakje en vele andere die hier genoemd worden heb ik een beetje gevolgd.

Maar de romeinse paardjes die Rockwich samen met een paar andere (wie precies weet ik even niet bij naam) naar Nederland haalde heb ik gevolgd, helaas leven daar niet alle paardjes meer van maar zón respect hoe die paardjes hier opgevangen zijn en de mensen die hun hier een fijn leven hebben gegeven.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:01

Leuk topic! Ik zou minstens een top 20 nodig hebben om alle prachtige dieren die hier op Bokt voorbij zijn gekomen de afgelopen jaren op te noemen. Maar de 5 ( in willekeurige volgorde) die bij mij "top of mind " zitten zijn:
Neveah Ddu ( uiteraard...)
Watapatja ( de multifunctionele tuiger, ooit eens een fototopic van voorbij zien komen en op slag verliefd, echt mijn ideale paard :-) )
Pagella ( one of a kind, om nooit te vergeten!)
Charlie Brown ( de ultieme pennypony, al komt Mees de kleine kruising fjord ook heel dicht in de buurt!)
Special ( getransformeerd van een " nietszeggende" puber in dikke wintervacht tot supersexy glanzende sportpony, kan niet wachten om meer van hem te zien!)

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:03

Oh ik vergeet Frummel helemaal!!! Het bewijs dat met doorzettingsvermogen, hoop en heel veel liefde alles mogelijk is!
Ik heb dus een top 6 :-)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:37

eclair98 schreef:
YentlShots schreef:
Leeeuuk topiccc :))
Ik moet natuurlijk mijn top 5 ook laten weten, en er staan wel paardjes tussen die jullie nog niet hebben genoemd

5: Tobago, erg mooi beest , maar ik hou van aparte paardjes :j
4: Luca S, schitterende verschijning hier op Bokt
3: Special, heel gaaf paardje, mag Nicole trots op zijn :j
2: De paardjes van Eva Roemaat , knappe beesten :~
1: Gaat naar Unico :~ Staat bij mij op stal, wat een kwijlpaard is dat zeg <3

En mijn topper die niet in de top 5 staat omdat ze meer betekent voor mij dan een top 5: Mijn eigen paardje Bonita <3

Ik herkende je niet, sera _O-

Hoe bedoel je? :D _O-[/quote]
Andere naam, andere av -O-

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:41

Smee__ schreef:
Sizzle schreef:

[ Afbeelding ]

Ja die *\o/*

Het enige bevallingstopic dat ik ooit volledig gevolgd heb :j
Geweldig hoe dat konijn steeds bij die merrie lag te slapen <3

Hoe zou het daar mee zijn....