En stop met je ergernis. Nergens voor nodig! Accepteer maar gewoon dat een andere mensen niet dezelfde smaak hebben als jij.
En laat ze lekker in hun waarde. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En laat ze lekker in hun waarde. 

Nu gooi ik gewoon mijn haar na achteren en hup, cap op
moet wel zeggen, het ziet er niet uit als ik de cap weer af doe.. 44Myrthe44 schreef:Ik vind het wel lelijk op wedstrijd, dan hebben ze hun haar wel in een knot maar komen er aan de zijkant nog hele plukken uit. Als je al de moeite neemt om een knot te maken, maak het dan af en zet met wat speldjes die plukken ook even vast.
Maar voor gewoon rijden maakt het me niks uit!

LoveBodin schreef:Bij ons is 't zelfs verplicht om je haar in een staart te hebben. Of in elk geval vast.
Op een jong paard moet 't onder je cap.
Alles wat lost zit kan blijven haken, haren, spagettihempjes, capuchons etc.

LoveBodin schreef:nee hoor, in de bak. Op de oude manege was spagettibandjes ook altijd al verboden.
Capuchons kunnen klapperen, met hete pony'tjes die nog veel moeten leren is dat nu eenmaal niet zo handig. Voor losse haren geldt 't zelfde.
Ook komt los haar soms in je ogen. veiligheid gaat soms nogal ver bij ons
).
. toen ik nog lang haar had, deed ik altijd zon breede elastieke haarband in, om het haar achter mijn oren te houden, en dan ging de cap op. een staart ging niet, daar was mijn haar te dik voor en dan paste de cap niet meer goed.
. Ik ga 's zomers alleen rijden met bloesjes of polo's. maar echt gevaarlijke dingen kan ik me niet voorstellen.
Hoewel ik niet snap wat schouderbandjes voor verschil maken