Wat vinden vrienden ervan dat je een paard heb?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 12:38

ik heb het voordeel dat mijn beste vriendin en ik samen onze paardjes hebben (moeder&dochter) dus bij ons gaat het altijd goed....mn vriend vind het ook wel leuk en is ook al eens mee geweest..maar ik merk dat mensen die helemaal niet in die wereld zitten..zeg maar...niet snappen dat je echt elke dag er heen gaat....inderdaad wat al eerder gezegt werd een konijn haal je er toch ook niet elke dag uit!
Frusty dat is ook echt te vergelijken een konijn en een paard!!!
maar over het algemeen vinden mijn vrienden het voor mij leuk want ze weten hoeveel mijn paardekind voor me betekend......maar zij hebben er verder niets mee

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 17:45

Sommige begrijpen idd niet dat je er iedere dag naar toe moet :
Hoe vaak rij? iedere dag.
Wow! zoveel vind je het dan nog wel leuk?
Ja heel erg, ik rij wedstrijden en dat gaat best goed.
Puh wedstrijden! je zit toch alleen maar dus er is nix aan om te winnen je hoeft alleen maar een goede pony te hebben.
Maar zo zit het dus niet altijd! endan ga ik het uitleggen....
wat flauw! als je pony een keer zn dag niet heeft dan ben jij dus mooi de L*L. z
o kan je het bekijken jah. en dan gaat het op een ander onderwerp

veel mensen nemen het gewoon niet serieus. paardrijden is toch geen sport? Verward dus wel Haha!
nog niemand uit mn 'normale'(dus niet-paardenmensen) omgeving is meegeweest naar mn pony. maar daar heb ik eigenlijk ook nooit behoefte aan. altijd lekker rustig bij mn paardje zijn, na zo'n dagje drukte

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 19:31

mijn vriendinnen zijn gister eindelijk eens mee geweest! foto's bij itp Haha!
ze zien nu wel in dat je niet alleen hoeft te zitten en dat het toch wel moeilijk is.