Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Suzanne F. schreef:Hij ruimt vaak de zooi op van anderen.
Maar die uit het filmpje was zo groen als gras zo te zien.
Cassidy schreef:Voorbeeld trailerladen tijdens show. Jawel, probleempaard. En voila, opgelost. Niet blijvend, maar op dat moment wel. Vervolgens is het belangrijk dat je gaat herhalen. Ja, je moet soms harder inkomen dan menig teerbesnaarde ziel lief is. Een goed clinician kan de aandacht van het paard krijgen, ook voor publiek.
http://www.youtube.com/watch?v=q3aKWWB9ZMA
En hoe vaak zien we dit scenario niet op een wedstrijdterrein, waar omstanders uiteindelijk dan een "handje gaan helpen"? Waarom niet op een demo en wel op wedstrijdterrein?

Mindim schreef:Cassidy schreef:Als mensen dit thuis gaan nadoen valt er weinig te verklooien met een paard wat sowieso al niet te laden is, denk je niet?
Je snapt wel wat ik bedoel toch
Floor_x schreef:Ik vind hier niks goeds aan, en vind hem ook geen held.
Waarom zou je een paard binnen een half uur zadelmak willen hebben? Dan bouw je toch geen vertrouwen op?
Tja, hij heeft ballen dat 'ie erop stapt, maar het zou mijn manier niet zijn

Mindim schreef:Waarom zou je groene paarden op die manier laten inrijden tijdens een clinic, omdat het gratis is misschien en zo heeft hij wat te laten zien.
Ik weet waarom dat specifieke paard op zie manier is ingereden en dat was gewoon jammer. Maar dat zet ik niet op internet.
Ik ben daar erg van geschrokken, paard had echt angst, dat had heel anders gekund met hem. Daar vind ik het paard echt de dupe van.

Cassidy schreef:Mindim schreef:De eigenaar omdat ie het aanbiedt en Gert omdat ie er gebruik van maakt om naamsbekendheid te genereren? Dus beide.
En dan het publiek die naar dergelijke demo's gaat kijken.
En de stalhouder die deze demo's toestaat....
Allemaal even medeschuldig.
EliseBrouwer schreef:janouk schreef:Jullie gaan helemaal off topic![]()
Het gaat om het mensenwelzijn van Franka, die wilde dromen heeft over Gert
Dan rest mij de grote vraag... Zou Gert haar ook kunnen temmen???![]()