Ariebren schreef:riagr schreef:TS blijkt 16. Ik denk dat ze dan helemaal niet zo veel in te brengen heeft mbt hoe er gereisd wordt. Ze wordt gewoon samen met haar paard vervoerd. Dus adviezen over hoe te reizen hebben denk ik niet veel zin, ik denk niet dat TS degene is die bepaald welk type vervoer, wel/niet overnachten.
TS: er staan hier tips over hóe het te doen als er 22 uur aan 1 stuk doorgereisd wordt. Ik hoop dat je daar wat aan hebt om het je paard zo makkelijk mogelijk te maken...
Ik wens jou en je paard een goede reis!
De vraag van TS was, wat mee te nemen.
De mannen rijden de combinatie, auto en trailer.
Het enige wat ik kan toevoegen is.
Zorg voor reserve wielen met banden.
Neem lekkere droppies mee om te eten onderweg.
En begin aan de reis met veel geluk en plezier.
haha, dankjewel hoor
vind het n beetje kinderachtig hoe die meiden vrouwen weet ik wat het zijn praten... ze kunnen dus niet eens goed lezen? erg zielig om er dan op deze manier over te oordelen, ik weet wel dat ik niet het meisje van 16 ben die n pony heeft graag hobbelt en het leuk vind om n pony te vervoeren en zich het beste van de wereld denkt te zijn... als dat in jullie geval wel zo was toen jullie 16 waren... wat fijn dat jullie nu dan zo wijs zijn er op deze manier over mee te praten en ook op zo'n geweldige manier whahahaaaa maar ariebren wel ontzettend bedankt! ^_^ schijnbaar wel iemand die kan lezen