Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jammer dat ik daarna met een dikke, blauwe knie nog moest werken
Fortuna22 schreef:dark_nijnte schreef:Als klein meisje op de manege gingen we met de ponies altijd zonder zadel rijden in maart. Ik had een geniaal spelletje bedacht om te spelen: estafette met een bekertje water. Het team dat aan het einde van de race het meeste water in zijn bekertje had zitten zou winnen. Waar ik even geen rekening mee had gehouden was dat de haflinger waar ik op reed het niet zo op water had.. in de bocht morste in een paar druppels op zijn schouder en dat beest zette het me toch op een rennenvastbesloten als ik was hield ik het bekertje nog stevig vast, maar met éen hand was ie echt niet te stoppen. Instructrice roept naar me 'laat dat bekertje maar vallen!' maar ik dacht dat ze riep 'laat je jezelf maar vallen!'. Dus ik dacht ach, zij zal het wel weten.. dus heb mezelf er met een zwiepert in volle galop af gegooid.. nog steeds met dat bekertje in mijn hand, waar wonderbaarlijk genoeg nog water in zat, dus ben toen keihard naar mijn team gerend om het bekertje aan de volgende team genoot te overhandigen
je had de kop van die instructrice moeten zien..
snel al eht tuig er afgehaald
dan gaan ze uit hun dak
) en toen... zag hij een grasje! aanvalluuuh!!! hij draaide zich om (om zijn eigen achterhand) en ik lag ernaast
ik viel niet van hoog hoor met zijn 1.08 m 
alleen glee ik dus een beetje omlaag, dus zat er allemaal zand in m'n broek & had koppijn, en toen moesten we dus nog een uur terug rijden
dus ik laat me vallen vanwege mijn bruggenfobie, Pony vind bruggen soms spannend, dus die stopt voor de brug
)

elise21 schreef:dark_nijnte schreef:Als klein meisje op de manege gingen we met de ponies altijd zonder zadel rijden in maart. Ik had een geniaal spelletje bedacht om te spelen: estafette met een bekertje water. Het team dat aan het einde van de race het meeste water in zijn bekertje had zitten zou winnen. Waar ik even geen rekening mee had gehouden was dat de haflinger waar ik op reed het niet zo op water had.. in de bocht morste in een paar druppels op zijn schouder en dat beest zette het me toch op een rennenvastbesloten als ik was hield ik het bekertje nog stevig vast, maar met éen hand was ie echt niet te stoppen. Instructrice roept naar me 'laat dat bekertje maar vallen!' maar ik dacht dat ze riep 'laat je jezelf maar vallen!'. Dus ik dacht ach, zij zal het wel weten.. dus heb mezelf er met een zwiepert in volle galop af gegooid.. nog steeds met dat bekertje in mijn hand, waar wonderbaarlijk genoeg nog water in zat, dus ben toen keihard naar mijn team gerend om het bekertje aan de volgende team genoot te overhandigen
je had de kop van die instructrice moeten zien..
Haha je hoorde het zeker niet door de wind langst je oren xD
Ik zie het echt helemaal voor me
Paard keek om en dacht waarschijnlijk "wat doe jij nou raar" Daar lag ik dus eerst, daarna zittend en toen toch maar weer opgestapt, nadat iemand anders weer had aangesingeld lol

Ik zal het noooooit vergeten haha.
Reed als klein meisje op het koppigste paardje van de manege en ik geloof dat we aan het draven waren toen ponylief even besloot bij de C een middenlijn in galop te gaan maken om dan netjes bij de X tot een volledige stilstand te komen.