Parcoursverkennen, iets aparts om naar te kijken!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 11:54

OMG zo geniaal :')

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:08

Haha super leuk geschreven!

Schoentje

Re: Parcoursverkennen, iets aparts om naar te kijken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 17:27

Bedankt voor alle leuke reacties!
Ik heb niet echt een column klaar, maar nog wel een grappig verhaaltje wat ik in December had geschreven. Wanneer ik weer een column heb, dan zal ik die hier plaatsen....

Ik kwam gisteren echt letterlijk de prins op het witte paard voor ons mam tegen, lange vent, mooi op leeftijd, want ze wil graag een iets oudere man, altijd correct gekleed in een soort van uniform, zeer vriendelijk en leuk om mee te kletsen, hij kwam intelligent over, want hij wist nogal veel en hij was heel leuk met kinderen, wat weer handig is aangezien ons mam nanny van beroep is. Ook heel belangrijk, hij houd van paarden, want hij zat immers op dat moment op een schimmel en volgens mij was hij ook schathemeltje rijk, want hij was erg gul en had veel knechtjes voor hem werken die ook weer zeer correct in het pak gestoken waren. Het waren volgens mij wel gastarbeiders, want ze hadden een beetje een aparte huidskleur. Hij had het er over dat hij een aantal schepen bezat, een wit paard en een woning in Spanje, al met al een geweldige vent en dus echt die prins op het witte paard voor ons mam, letterlijk en figuurlijk dus.
Dus ik vraag of ie zin had in een date met mijn leuke moeder, blijkt dat ie potnondejuu diezelfde avond nog terug moest naar Spanje en dat ie sinterklaas heette! :P

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 07:50

Whahaha geweldig! Ik zag me al helemaal zo'n mooi bruin getinte man met lange zwarte haren, op zo'n mooie schimmel met zo'n leuk pakje aan! En lees ik de laatste zin! :') _/-\o_ _O-

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 08:19

leuk geschreven Schoentje, heel herkenbaar!
Het balkje wiebelen.... :)

Wuppie-power

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:13

Ik had m al gelezen via via op facebook! Wat een geweldig stuk!

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:29

In 1 woord: GEWELDIG _/-\o_

En super gaaf dat het in de paardenkrant staat! En je laatste verhaaltje, tot de laatste zin had ik nooit kunnen bedenken dat het over sinterklaas zou gaan :P

Ben benieuwd naar je volgende column :j

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:50

Zelfs mijn collega op het werk, die niets met paarden heeft, begint dat hij op facebook dit stukje heeft gelezen en dat hij het zo leuk vond.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 13:02

Haha gaaf, het gaat echt ver rond dan!