wiehie huil huil, nu heb ik het echt gezien.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:13

Succes, maar niet om het een of ander hoor, maar je zegt dat ze er ook mee op de manege, althans in een nieuwe bak mee rijd?? Wat zijn dat dan ook een debielen, dat die eigenaren ervan het toelaten dat die griet daar op die shet rijd,net zo medeplichtigdus, stelletje eikels.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 11:23

nee is niet een manege is een open buitenbak van de pony club, Gisteren heeft ze er op gereden weer. Ik was zelf op school maar gieltje was met marit bezig en toen zag ze haar. Ze stapte wel snel af toen ze haar aan zag komen maar ze doet het nog steeds. Ik heb de Dierenbescherming gebelt kijken wat ze gaan doen.
En de foto's is moeilijk om te maken want ze is er meestal rond 4 uur en dan ben ik onderweg op mn fietsie aant racen om op tijd daar te zijn maar ze is dan altijd al weg.
En ze is zelf de eigenaar. Ik zal wel wat fotos van maxje vast maken.
Als ik wat meer weet horen jullie het wel

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:53

Als je merkt na n paar dagen, dat de dierenbescherming niets heeft gedaan, gewoon blijven bellen, net zolang tot ze gek van je worden hoor. Misschien dat je anders je vader kan laten bellen, heb ik ook weleens mijn pa moeten laten doen, omdat ze me niet serieus namen en toen opeens kon het wel, heel vreemd. Succes, groetjes.

Mariekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:54

En dat noemt zich een paardengek? Dat kind zou zich dood moeten schamen en haar ouders ook. Dat veulen wordt voor zijn leven verpest. :'( Ik hoop dat de dierenbescherming snel actie onderneemt en dat dat meisje echt nooit meer een pony krijgt.

*Ziet al ingezakte rug en kromme beentjes voor zich*

Succes

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:56

Zoals dat haflingertje op de hedel paardenmarkt...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:03

ik rijd er vanmiddag even langs, als het hier niet tegen zit.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:09

Rond 16u zeker? Weet jij dan waar het is? Ik niet, anders was ik al wel ff geweest.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:11

hai griebels, iets eerder in dit topic legt ze uit hoe je er komen moet, misschien dat jij dat eerder leest, dan dat zij op bokt aanwezig is.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 12:29

hoi mensen, ga aub niet met een hele knok ploeg!! als ze het shetje ergens anders neer zet gaat ze er ook weer op rijden. En dan kunnen we niets meer doen!
Dus ben een voorbijganger die er iets van zegt!
De dierenbescherming is ook al op de hoogte..

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:33

Ja heb ik gelezen, maar kon er geen wijs uit. Had ik ook al gezegt. Er gaat geen knok-ploeg heen, ik zei alleen dat als ik wist waar het was, ik gisteren ofzo al langs was gegaan... Verder moet je toch eerst de DB afwachten. Je kunt er wel iets van zeggen, maar idd alleen als voorbijganger...

Mariekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:38

griebels schreef:
Zoals dat haflingertje op de hedel paardenmarkt...

Ja... Verdrietig

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:57

Nou ben er als het goed is net geweest, waren toch in de buurt. Ik dacht laat ik eens ff kijken of ik het kan vinden. Ik weet niet precies waar die stond, maar heb verschillende shetjes gezien... Waarvan 1 jonkie (vosje), stond aan een wit huis, met een nieuw houten stalletje. Ook nog een weitje met een zwarte of donkerbruine shet en een voskleurige shet. Welke was het, want er was verder niemand aanwezig daar?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:00

griebels schreef:
Nou ben er als het goed is net geweest, waren toch in de buurt. Ik dacht laat ik eens ff kijken of ik het kan vinden. Ik weet niet precies waar die stond, maar heb verschillende shetjes gezien... Waarvan 1 jonkie (vosje), stond aan een wit huis, met een nieuw houten stalletje. Ook nog een weitje met een zwarte of donkerbruine shet en een voskleurige shet. Welke was het, want er was verder niemand aanwezig daar?

idem! *LOL* Ik reed rond in een wit bestelbusje Haha! maar heb verder ook geen mensen gezien.

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:01

Dit is toch te afschuwelijk voor woorden!!!
Heeft dat kind geen verstand??? Boos!
En ik snap niet dat de DB niet ingrijpt!!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:33

kan je de fotos al op internet zetten ben reuze benieuwd en wat heb de dierenberscherming gezegt>?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:34

misschien dat iedereen belt naar de DB, als er een stuk of 5-6 mensen van daar in de buurt elk afzonderlijk bellen, daan gaan ze het denk ik ernstiger nemen dan als er 1 iemand belt, of niet?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:56

dutske schreef:
misschien dat iedereen belt naar de DB, als er een stuk of 5-6 mensen van daar in de buurt elk afzonderlijk bellen, daan gaan ze het denk ik ernstiger nemen dan als er 1 iemand belt, of niet?

alleen ga ik pas bellen als ik zelf eea gezien heb.

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:09

wat goed van jullie, Lielle en Griebels dat jullie de moeite nemen om te gaan kijken om de pony te helpen. Super.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:16

ik ga er komende week ook langs, is best dichtbij voor mij, als je iets verder daar rechtdoor gaat zit je zo in hoogeloon

als ik t heb gezien bel ik de dierenbescherming ook

rijden op een veulen, dan ben je echt niet goed wijs Boos!

neres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 20:00

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:28

petrabonanza schreef:
wat goed van jullie, Lielle en Griebels dat jullie de moeite nemen om te gaan kijken om de pony te helpen. Super.

Amen! OK dan!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:43

ik wil zow graag een foto zien..

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:31

Lielle"]
[quote="griebels"]Nou ben er als het goed is net geweest, waren toch in de buurt. Ik dacht laat ik eens ff kijken of ik het kan vinden. Ik weet niet precies waar die stond, maar heb verschillende shetjes gezien... Waarvan 1 jonkie (vosje), stond aan een wit huis, met een nieuw houten stalletje. Ook nog een weitje met een zwarte of donkerbruine shet en een voskleurige shet. Welke was het, want er was verder niemand aanwezig daar?
[/quote]

idem! *LOL* Ik reed rond in een wit bestelbusje Haha! maar heb verder ook geen mensen gezien.
[/quote]

[quote="seren schreef:
http://members.lycos.nl/psvstrip/kaart.JPG Hier is het precies uitgelegd misschien wat duidelijker!

Lielle, ik ben er al achter dat ik verkeerd zat. Jij ook? Je kunt er namelijk niet met de auto komen blijkt. Het is net VOOR Schippers (dus tussen de kers en schippers in) een weggetje in (dus niet met de auto)... Morgen kan ik niet, en zondag waarschijnlijk ook niet, dus als er iemand is geweest kunnen jullie dat dan in dit topic plaatsen. Dan weet ik dat voor als ik maandag weer eens langs wil gaan...

Seren... kun je ook nog even uitleggen hoe dat shetje eruit ziet. Voordat ik dadelijk een verkeerde zie zoals vandaag Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:41

ik geloof dat ik dan bij dezelfde plaats ben geweest als jij. Ik houd jullie op de hoogte.