Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
griebels schreef:Nou ben er als het goed is net geweest, waren toch in de buurt. Ik dacht laat ik eens ff kijken of ik het kan vinden. Ik weet niet precies waar die stond, maar heb verschillende shetjes gezien... Waarvan 1 jonkie (vosje), stond aan een wit huis, met een nieuw houten stalletje. Ook nog een weitje met een zwarte of donkerbruine shet en een voskleurige shet. Welke was het, want er was verder niemand aanwezig daar?
Lielle"]
[quote="griebels"]Nou ben er als het goed is net geweest, waren toch in de buurt. Ik dacht laat ik eens ff kijken of ik het kan vinden. Ik weet niet precies waar die stond, maar heb verschillende shetjes gezien... Waarvan 1 jonkie (vosje), stond aan een wit huis, met een nieuw houten stalletje. Ook nog een weitje met een zwarte of donkerbruine shet en een voskleurige shet. Welke was het, want er was verder niemand aanwezig daar?
[/quote]
idem!Ik reed rond in een wit bestelbusje
maar heb verder ook geen mensen gezien.
[/quote]
[quote="seren schreef:http://members.lycos.nl/psvstrip/kaart.JPG Hier is het precies uitgelegd misschien wat duidelijker!