Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:shetjes had ik al verwacht maar 185- euro stalgeld voor 2 shets???
jeetje wat worden jullie opgelicht!!!
Zoek ergens een weiland of plekje bij de boer voor minimaal de helft van dit geld heb je een plek waar ze lekker buiten kunnen staan 24/7 waarschijnlijk. shet blij, beurs blij
jadeken schreef:Nou hier wat info....
ruwvoer----> gras,hooi
krachvoer---->brokken,musli,pellets....
verder---->liksteen,snoepjes
in de zomer is gras genoeg
In de winter hooi en een paar handjes brokjes of winterwortels/penen
ondergrond----->stro,vlas
eerst moet je een halster en poetspullen hebben en dan later een hoofdstel,dekje,zadel,bitje etc. etc.
Nimfee schreef:Ja over onbeperkt eten heb ik idd gelezen. Ik vind 1 uur ook veel te weinig en ik had enige tijd terug al eens gelezen dat paarden in een stal eigenlijk niet kan (voor een langere tijd in elk geval). Ik heb mijn zusjes geprobeerd uit te leggen door te vertellen dat konijnen in een klein hok zielig is en dat dat ongeveer hetzelfde is als een paard in een stal. En dat paarden niet 's nachts slapen maar heel de dag door af en toe slapen. Hopelijk kunnen ze iets regelen dat ze lekker vaak naar buiten kunnen.
Wat voor consequenties zitten er anders aan vast? Worden ze dan agressief of krijgen ze soort van stereotype gedrag van?
stef schreef:185 vol pension voor twee shets is echt geen gekke prijs hoor.
Ook jammer dat luchtzuigen aangegrepen wordt als gevolg van lang op stal staan.
Sowieso ontwikkeld maar een enkel paard stalontdeugden als weven.
Ts: laat je niet gek maken hier