readings en kosten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 09:59

gohya schreef:
Klopt moordzaken zijn er niet door opgelost,maar er werden wel veel goede en bruikbare dingen gezegd,waar de politie wat mee kon.De taak aan de politie is het vinden van tastbare bewijzen.
Ze wisten in ieder geval welke richting ze op moeten.Er was ook 1 zaak bij,waarbij de politie al een verdachte had.De paragnost vertelde over dezelfde verdachte,waarop de politie zei:ja wij vermoeden dat die idd. de dader is,maar hebben geen bewijs.
Helaas kan je nix doen zonder bewijs.

Ook de dolende geesten kennen geen wraak,maar kunnen je het leven wel zuur maken.
Ze zullen je niet doden.

Je eerste alinea is makkelijk, de taak van de poltie.....tja, zo kan je het ook maken...Een paar aanwijzingen, daar heb je niets aan...

Je tweede alinea. Wat bedoel je met de dolende geesten kennen geen wraak? Genoeg over bezetenheid gelezen, waar ernstig voor wordt gewaarschuwd, en nee ze kunnen je niet doden nee :D , dat was een grapje neem ik aan?

Maar als we al die programma's moeten geloven van al die overledenen die achter je staan en willenndat je gelukkig bent, die willen niet vertellen wat er is gebeurd en niet iemand waarschuwen voor volgend slachtoffer, maar gaan je wel helpen met een kreupel paard? Lekker belangrijk...

Marleen, acupunctuur ga je toch niet vergelijken met jouw fotolezingen tot genezing? Beter lopen, dus minder pijn is toch niet waardoor je een paard weer helemaal rad krijgt? Zo een paard ga je toch niet weer rijden?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:02

Ja zo kan je een paard weer gaan berijden, er zijn bokkers die weer gaan rijden op hun paard nadat de veearts had gezegd dat het nooit meer zou kunnen, of alleen een rondje stap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:08

marleen_usar schreef:
Ik heb een hele goede reactie van een bokker gehad, haar paard is enorm opgeknapt na het behandelen via de foto ik zal vragen of zij wil reageren?

Marleen, dat mag, zij mag zeker reageren, maar ik weer ondertussen dat er heel veel paardeneigenaren zijn die geen idee hebben wat betreft hun paard en liever 30 euro betalen aan een hokuspocusbehandeling en graag zien wat ze willen zien, dan 200 euro aan een uitgebreide kreupelheids keuring en foto en dan moeten horen dat er te weinig valt te zien op de foto een scan meer uitwijst...maar dan terug deinzen voor de kosten, paard blijft tijdje lopen omdat men niet durft te rijden en na een zomer gelukkig een paard hebben die weer loopt...dat een half jaar later weer problemen op komen, omdat persoon misschien wel scheef zit en sterk is aan een kant en paard persoon op andere kant van zijn rug zet en moet ploegen door een zware bak.....

Een opjectief beeld krijg je niet.

Wel als foto of scan uitwijst dat er een flinke blessure zit, jij 2 weken gaat broeden en foto of scan helemaal schoon laat zien...daar wachten we op! Wordt jij wereld nieuws en jouw markt waarde gaat mwt sprongen omhoog, consulten, een benaming wat een professionele klank uitspreekt, mag dan geneomd worden en jij hebt het zo druk dat je commercieel gaat werken en met gemak 200 euro kan vragen, jouw gave is ineens geen liefdevolle gift maar een waar appeltje voor de dorst.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:13

marleen_usar schreef:
Ja zo kan je een paard weer gaan berijden, er zijn bokkers die weer gaan rijden op hun paard nadat de veearts had gezegd dat het nooit meer zou kunnen, of alleen een rondje stap.

8 jaar geleden hoorde ik dat mijn paard neigend naar KS was en op een gegeven moment stokkreupel uit de stal gehaald zou worden, nou paard heeft nooit meer last gehad, goed zadel, juiste training, maar geen foto reading. Dierenartsen roepen soms te snel of te veel.

Maar ik heb ook niet van elke dierenarts of kliniek een hoge pet op hoor, dat is ook commercieel, ook zij schudden je portemonix uit, als ze de kans krijgen..

Zo zou mijn paard gestempeld moeten worden voor 800 euro, maar foto was niet gemaakt, second opinion met foto wees uit dat er geen ontsteking zit....had ik bijna laten stempelen...had ik jouw laten readen had jij mij verteld dat zijn ontsteking was genezen...

Maar ik vind het wel cool dat je je opgeeft in dat andere topic.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:14

marleen_usar schreef:

heb jij die gave al lang?
Ik kan mij namelijk herinneren dat een jaar of vijf geleden jouw paard flink ziek was en ook mager en dat de da ook niet wist wat hij had?
Eerst was het hoefkatrol,daarna bevangenheid.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:54

marleen_usar schreef:
Tigra wat ik doe werkt altijd, soms wat meer soms wat minder maar heb nog nooit gehoord van iemand dat het niet werkte.Gisteren weer iemand die sceptisch was en had een foto gestuurd, het paardje loopt veel beter nu.

Kijk het is heel simpel als het echt zo was dat jij het altijd kan genezen dan hadden we geen dierenarts nodig en was jij steenrijk momenteel.
Het is maar wat je wil geloven en wil zien. Als ik wil/denk dat mijn paard kreupel is kan ik dat er van maken, wil ik er dan in geloven dat jij hem beter kan toveren tja dan zie ik dat. Maar dat je werkelijk waar een paard wat van binnen "kapot" is beter maakt nee dat geloof ik niet.
Zou wel een interessant onderzoek zijn en ik weet niet of het ooit echt gedaan is maar als er bewijs is mag je het laten zien maar dan ervaring van eigenaar geloof ik dan weer niet zo in dan wil ik de voor en na foto's van zo'n paard zien van binnen zodat echt te zien is dat het paard genezen is en niet wat een eigenaar denkt of ziet.
Maar goed als mensen er in geloven prima ik mag alleen hopen dat het niet ten koste van de dieren gaat dat mensen er op gaan rijden terwijl het lichamelijk gewoon niet goed voor ze is. Als dat wel het geval is en ze lijden er onder ben je heel erg slecht bezig en zonder Röntgen foto's of scan, echo wat dan ook als bewijs zie ik dat meer als oplichting maar goed als mensen jouw dat vertrouwen geven prima.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:56

marleen_usar schreef:
Als mensen roepen dat het onzin is, okee prima. Maar val niet de mensen lastig die er wel in geloven.Ik ben nu met een paar foto,s bezig van sceptische bokkers. Ik help bv binnen realaties, geef dan tips en zo.Maar er is veel meer wat ik doe.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:58

marleen_usar schreef:
Als mensen roepen dat het onzin is, okee prima. Maar val niet de mensen lastig die er wel in geloven.Ik ben nu met een paar foto,s bezig van sceptische bokkers. Ik help bv binnen realaties, geef dan tips en zo.Maar er is veel meer wat ik doe.

Behalve vragen beantwoorden over wat je doet...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:12

Is het mogelijk om foto's/scan's op te vragen bij de D.A?
Dus van vóór en na een behandeling? Iemand die dit toevallig weet?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:35

Iemand met een gave kan hoe jammer ook zich zelf en dieren die naast hem of haar staan niet helpen. Dat vind ik soms erg vervelend,ik kom er dan gewoon niet achter waar het aan ligt. Terwijl als een foto krijg van iemand anders ik meteen al van alles door krijg. Ik kan niet goed uitleggen wat ik doe, dat kan wel maar dan moeten geintereseerden bij elkaar komen en dan ga ik van alles laten zien en jullie kunnen dan zelf alles ervaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:50

marleen_usar schreef:

Dat vind ik een mooie uitspraak. Ik vind dat jij je namelijk niet zo op moet dringen hier op bokt, mensen komen vanzelf wel naar jou toe als ze interesse hebben in jou product. Dus leven en laten leven geldt net zo hard voor jou.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:50

Joolien schreef:
marleen_usar schreef:

Dat vind ik een mooie uitspraak. Ik vind dat jij je namelijk niet zo op moet dringen hier op bokt, mensen komen vanzelf wel naar jou toe als ze interesse hebben in jou product. Dus leven en laten leven geldt net zo hard voor jou.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Silence

Re: readings en kosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:02

Ik heb zojuist de reading van mijn overleden hondje binnen....
Dingen die erin vertelt worden.... Dat zegt voor mij weer genoeg :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:50

Joolien schreef:
marleen_usar schreef:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden :j

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:59

Even on topic over readings en kosten. Ik heb een goedbetaalde baan, had toen ik net 30 was een behoorlijke praktijk aan huis als magnetiseur. Ik vroeg toen een vrijwillige bijdrage omdat de mensen graag iets wilden geven (zo zit het nu eenmaal in elkaar, kennelijk). Sinds ik ben gestopt met de praktijk om mezelf meer te ontwikkelen en ik ook in mijn professionele carriere sprongen vooruit heb gemaakt, vraag ik voor readings geen geld. Als ik er van zou moeten leven zou ik wel een redelijk bedrag vragen, gebaseerd op afdrachten, werkgeverspremies, etc. Ik ga ervan uit dat ik een gave heb 'gekregen' om anderen te helpen. Ik adverteer en profileer mezelf niet, mensen komen op mijn pad als het zo moet zijn.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:49

Diane65 schreef:
Even on topic over readings en kosten. Ik heb een goedbetaalde baan, had toen ik net 30 was een behoorlijke praktijk aan huis als magnetiseur. Ik vroeg toen een vrijwillige bijdrage omdat de mensen graag iets wilden geven (zo zit het nu eenmaal in elkaar, kennelijk). Sinds ik ben gestopt met de praktijk om mezelf meer te ontwikkelen en ik ook in mijn professionele carriere sprongen vooruit heb gemaakt, vraag ik voor readings geen geld. Als ik er van zou moeten leven zou ik wel een redelijk bedrag vragen, gebaseerd op afdrachten, werkgeverspremies, etc. Ik ga ervan uit dat ik een gave heb 'gekregen' om anderen te helpen. Ik adverteer en profileer mezelf niet, mensen komen op mijn pad als het zo moet zijn.

Dat is een super insteek! Prachtig!

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:37

On topic:
Voor readings heb ik tot nu toe geen geld gevraagd; vind dat ook moeilijk om daar iets voor te vragen. Kost ca. 10-15 minuten en tegenwoordig de inkt voor het printen van een foto. Bij mij was het vaak een voorvloeisel van een iemand die al een consult had en een foto meebracht en dan deed ik dat erbij.

Op afstand behandelen vind ik wat anders, want daar ben je vaker mee bezig.

Verder heb ik net als Diana65 een goede baan, maar zou ik het leuk vinden als ik van mijn "hobby/ gave" mijn beroep zou kunnen maken.
Ik sta ingeschreven bij KVK en draag netjes belasting af voor mijn neven activiteiten.

Vrije geeft doe ik niet, omdat de fiscus je dan gaat schatten op inkomsten.

Voor wat betreft een reading/ fotobehandeling werkt als volgt:
Ik neem de foto tussen beide handen en maak contact via telepathie. Ik moet dus de foto wel afdrukken daarvoor. Fysieke afstand tot de persoon speelt daarbij geen rol. Voor verlichting van pijn gaat daar vaak wel een nachtje overheen; dat duurt iets langer dan bij rechtstreeks contact via handoplegging.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 17:24

pmagnetiseur schreef:
Ik neem de foto tussen beide handen en maak contact via telepathie.

Jij maakt contact via telepathie ?
Wel, telepathie bestaat eenvoudigweg niet,
maar ik zou je willen aanraden om je metéén kandidaat te stellen voor Sisyphus Prijs.
Daarmee bewijs je niet alleen je gelijk, maar je krijgt ook nog eens 1.000.000 euro betaald.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 17:54

Bij jou bestaat er niets he BB en je gelooft niets.
Geloof je uberhaupt wel in jezelf.

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:58

telepathie bestaat al zo lang als de mensheid... goed voorbeeld daarvan is het zgn moeder's instinct als hun kinderen wat overkomt...

Ik wil best wat laten zien, (een aantal bokkers heeft daar ook op ingeschreven een paar maanden terug) maar ik ga mij niet inschrijven voor een wedstrijd.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:24

Ik ben er altijd wel sceptisch in maar ik denk dat je het zelf een keer moet ervaren.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:57

Kijkt net in galzen bol en zie geen Big ben maar een koekoksklok.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:31

marleen_usar schreef:

Huh?

Ik snap echt niet waarom de mensen die hier zo hard claimen een gave te hebben, geen trek hebben in een miljoen. Dan hoef je ook niet meer afhankelijk te zijn van de vrijwillige bijdrage van de mensen die je "helpt"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:35

Abiola schreef:
marleen_usar schreef:

Huh?

Ik snap echt niet waarom de mensen die hier zo hard claimen een gave te hebben, geen trek hebben in een miljoen. Dan hoef je ook niet meer afhankelijk te zijn van de vrijwillige bijdrage van de mensen die je "helpt"

Andere insteek, als de gave echt zou werken, zouden ze er al veel bekender mee zijn en veel meer geld mee verdienen. Want iedereen wilt natuurlijk geholpen worden.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:08

Cynisme is uiteraard altijd fijn, dan hoef je namelijk nooit meer een discussie aan te gaan want die is dan per definitie al doodgeslagen, dames en heren sceptici. Ik voel mezelf niet geroepen mezelf te bewijzen, ik vind het genoeg om zo af en toe iemand op weg te helpen zonder er geld voor te vragen. Dat wil niet zeggen dat het niet werkt, maar dat ik er DUS geen geld mee hoef te verdienen omdat ik een goede baan heb. Duidelijk? De gave staat niet in verband met een geldelijke beloning in mijn optiek. Maar dit topic gaat dus over readings en kosten en helaas weer niet over welles/nietes geloven in gaven. Daar is al een ander topic over. Dus graag on topic.....