Vera schreef:Jammer dat er niet is gekozen voor een paard wat niet traceerbaar is.
Dan was het pas interessant geworden.
Nou zeg inderdaad! Snap niet dat er een paard is genomen waarvan alles bekend is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cybrdynk schreef:Nou, als iemand een foto van een niet-bokt paard er op zet wil ik wel eens kijken wat ik kan voelen over dat paard.
Check zelf of er niks te googlen is, want ik vind het zonde van mijn tijd als het afgeschoten wordt omdat er toch iets op het internet stond en ik ga het zelf niet opzoeken!
Ik werk met 'Helder Waarnemen', dus ik voel het paard hoe hij loopt, hoe hij tegen de wereld aankijkt etc.
Daarnaast werk ik met kinesiolisch spiertesten, wat ik in dit geval op mezelf test op aangezien het op afstand is.
Evt. kan ik ook de organen, voeding en evt. tekorten testen. Kom maar op bokkertjes![]()
Als er meerdere aanmeldingen komen kies is zelf het paard wat mij het meeste aantrekt, goed??![]()
Zelf heb ik een praktijk in natuurgeneeskunde en door ook de supplementen te testen zie je super snel verbetering.
Ik doe dit al jaren en met goede resultaten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
cybrdynk schreef:Nou, als iemand een foto van een niet-bokt paard er op zet wil ik wel eens kijken wat ik kan voelen over dat paard.
Check zelf of er niks te googlen is, want ik vind het zonde van mijn tijd als het afgeschoten wordt omdat er toch iets op het internet stond en ik ga het zelf niet opzoeken!
Ik werk met 'Helder Waarnemen', dus ik voel het paard hoe hij loopt, hoe hij tegen de wereld aankijkt etc.
Daarnaast werk ik met kinesiolisch spiertesten, wat ik in dit geval op mezelf test op aangezien het op afstand is.
Evt. kan ik ook de organen, voeding en evt. tekorten testen. Kom maar op bokkertjes![]()
Als er meerdere aanmeldingen komen kies is zelf het paard wat mij het meeste aantrekt, goed??![]()
Zelf heb ik een praktijk in natuurgeneeskunde en door ook de supplementen te testen zie je super snel verbetering.
Ik doe dit al jaren en met goede resultaten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Jumpie schreef:Ten eerste is de omschrijving een typische fjord, koppig, eigenwijs, sterk, robuust etc. En ten tweede is waarschijnlijk al je informatie in je geplaatste berichten te vinden
Ik geloof er niet, ja in cold-reading daar geloof ik in
leonie87 schreef:Jumpie schreef:Ten eerste is de omschrijving een typische fjord, koppig, eigenwijs, sterk, robuust etc. En ten tweede is waarschijnlijk al je informatie in je geplaatste berichten te vinden
Ik geloof er niet, ja in cold-reading daar geloof ik in
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik kan ook op bokt lezen en al deze informatie eruit halen. Geloof er geen fluit van.