3 readings van mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 09:27

Vera schreef:
Jammer dat er niet is gekozen voor een paard wat niet traceerbaar is.
Dan was het pas interessant geworden. :)

Nou zeg inderdaad! Snap niet dat er een paard is genomen waarvan alles bekend is :roll:

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 09:30

Ik keek ook even vreemd op, Vjestagirl die heel on-kritisch commentaar geeft op readings, en dan Focussed die een reading doet, toch wel twee mensen die ik tot de sceptici reken hier op bokt :D

Ik ben zelf ook nogal (heel) kritisch op zo'n zaken, maar natuurlijk kon ik het toch niet laten om een foto analyse (niet echt een reading, was op basis van vorm van het hoofd enz) van mijn paard te doen, en van mijn lievelings manegepaard. Daar kwamen ook veel kloppende zaken uit, waar je dan even van staat te kijken. En baat het niet dan schaadt het niet, de 'readster' had mij aangeraden mijn manegepaard iets te vertellen (via beelden oid) en dat heb ik dan maar gedaan, je weet maar nooit :) En om het nog fantastischer te maken, toen ik manegepaardlief zoveel jaar later kwam ophalen in de manege om hem te laten pensioen-vieren, leek het alsof hij het zich herinnerde. Of dat maakte ik mezelf wijs althans :D

LukieBradley

Re: 3 readings van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 09:41

Dus het komt er op te neer dat ik opgelicht ben :=
Met mijn 77 euro... pffff.
Ja idd, als mensen in pure emotie zijn.
Ik geloofde er ook geen klap van, sommige dingen klopten wel maar verder raadde ze maar wat en als ik iets bevestigde was het van: owja ja en toen blablabla.
Als ik een ander ding had verteld was ze daar vast op ingegaan.
En dat noemt zich dan een professional.
Ze zei ook dat ik dat ook zou kunnen... ja ammehoela

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 09:42

Ik heb wel een foto van een paard waar hier op bokt niets over bekend is. Ik stel dit paard graag ter beschikking voor een reading! Mochten hier dingen uitkomen die treffend zijn, dan weet ik genoeg!

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 09:54

Nou, als iemand een foto van een niet-bokt paard er op zet wil ik wel eens kijken wat ik kan voelen over dat paard.
Check zelf of er niks te googlen is, want ik vind het zonde van mijn tijd als het afgeschoten wordt omdat er toch iets op het internet stond en ik ga het zelf niet opzoeken!
Ik werk met 'Helder Waarnemen', dus ik voel het paard hoe hij loopt, hoe hij tegen de wereld aankijkt etc.
Daarnaast werk ik met kinesiolisch spiertesten, wat ik in dit geval op mezelf test op aangezien het op afstand is.
Evt. kan ik ook de organen, voeding en evt. tekorten testen. Kom maar op bokkertjes :9
Als er meerdere aanmeldingen komen kies is zelf het paard wat mij het meeste aantrekt, goed?? <3

Zelf heb ik een praktijk in natuurgeneeskunde en door ook de supplementen te testen zie je super snel verbetering.
Ik doe dit al jaren en met goede resultaten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:04

cybrdynk: Er is niets, maar dan ook niets te vinden over dit paard op internet. Ik weet alleen niet hoe ik hier een foto moet plaatsen, dus wellicht kan iemand mij daar bij helpen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:04

Ik ben héél benieuwd :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:08

Hahaha leuk onderzoekje dit :) Duurde niet lang voor het paard uit de mouw kwam :)

Bij het eerste verhaal dacht ik al, dat is precies Vjesta zoals ik haar ken! Maar wacht... dat zou ook zomaar mijn vorige paard kunnen zijn.. en het slaat ook op mijn huidige paard...

De tweede en derde werden vervolgens wel heel erg specifiek. En welk paard gebruikt nou de woorden "In de bloei van mijn leven" en "12 lentes jong"? Welk paard gebruikt er uberhaubt woorden?? Seriously!! :') Leuk gedaan dit!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:09

Nou ik ook.

Zal ik dan ook een poging doen??

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:10

Ik ben ook erg benieuwd :) Wil iemand de foto al ontvangen? Of hier plaatsen?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:13

Ik ben hier allerminst van onder de indruk. Ik had met wat speurwerk(op bokt) deze reading kunnen doen.

Ik ben pas onder de indruk als iemand met een foto van mij iets kan vertellen over mijn leven, hoe dat er uit heeft gezien.

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:16

NatasjavE: Dat is dan misschien wel zo, maar over over een foto van een paard wat niet bekend is op bokt.nl of waar dan ook op internet, moet je toch je gevoel laten werken. Daarnaast zou het dus ook moeten kunnen met jou leven :j

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:17

Afbeelding
Afbeelding

Succes ermee, dit is het paard wat ik ook door een ander dus heb laten readen.
Ben benieuwd... hoogstens een zinnetje over te vinden maar zeker niet wat haar omschreef.

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:19

Kan iemand mij helpen met het plaatsen van een foto? Desnoods via PB??

mara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:22

cybrdynk schreef:
Nou, als iemand een foto van een niet-bokt paard er op zet wil ik wel eens kijken wat ik kan voelen over dat paard.
Check zelf of er niks te googlen is, want ik vind het zonde van mijn tijd als het afgeschoten wordt omdat er toch iets op het internet stond en ik ga het zelf niet opzoeken!
Ik werk met 'Helder Waarnemen', dus ik voel het paard hoe hij loopt, hoe hij tegen de wereld aankijkt etc.
Daarnaast werk ik met kinesiolisch spiertesten, wat ik in dit geval op mezelf test op aangezien het op afstand is.
Evt. kan ik ook de organen, voeding en evt. tekorten testen. Kom maar op bokkertjes :9
Als er meerdere aanmeldingen komen kies is zelf het paard wat mij het meeste aantrekt, goed?? <3

Zelf heb ik een praktijk in natuurgeneeskunde en door ook de supplementen te testen zie je super snel verbetering.
Ik doe dit al jaren en met goede resultaten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Dan heb ik hier nog wel eentje voor je.. je kan aan info niets over deze vinden op google en verder ook niet in mijn profiel of dergelijke..
alleen een foto in mijn profiel.
Ik heb eerder readings laten doen, met mijn 2 inmiddels overleden paarden en ik moet zeggen dat ik er voor een gedeelte wel van onder de indruk was..
stonden toch echt wel dingen in welke een ander niet kon weten omdat dit nooit op internet of dergelijke is geplaatst..
Mocht iemand zich geroepen voelen voor de uitdaging , hierbij een foto.
ben heel benieuwd wat er dan voor info uit een "blanco paardje" gaat komen wat niet bekend is op het internet..
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door mara1 op 14-11-12 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:23

Ten eerste is de omschrijving een typische fjord, koppig, eigenwijs, sterk, robuust etc. En ten tweede is waarschijnlijk al je informatie in je geplaatste berichten te vinden :')

Ik geloof er niet, ja in cold-reading daar geloof ik in :+

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:27

cybrdynk schreef:

Helder waarnemen ? Kinesiolisch spiertesten ?
Kwakzalverij en boerenbedrog.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:29

.

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:40

Afbeelding

Afbeelding

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:41

Jaaaaaaa! gelukt!! Thankx to Kentaro!! *\o/*

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:42

Ik plaats de foto's maar hier, dit is niet mijn paard, dus googelen of bokken is zinloos :D Ik weet er wel alles van qua achtergrond. Ben benieuwd!

Afbeelding

Afbeelding

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:44

Ja! Stop maar met plaatsen, heb er eentje gedaan, zal er hier nog eentje uitkiezen ;-)

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:46

cybrdynk schreef:
Ja! Stop maar met plaatsen, heb er eentje gedaan, zal er hier nog eentje uitkiezen ;-)

*\o/*

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:47

Jumpie schreef:
Ten eerste is de omschrijving een typische fjord, koppig, eigenwijs, sterk, robuust etc. En ten tweede is waarschijnlijk al je informatie in je geplaatste berichten te vinden :')

_/-\o_ Sluit ik me helemaal bij aan. Ik kan ook op bokt lezen en al deze informatie eruit halen. Geloof er geen fluit van.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 10:48

leonie87 schreef:
Jumpie schreef:

_/-\o_ Sluit ik me helemaal bij aan. Ik kan ook op bokt lezen en al deze informatie eruit halen. Geloof er geen fluit van.

Als je het topic leest dan zie je ook dat de 2de en 3de gemaakt zijn mbv bokt.

Overigens moet ik wel zeggen dat Vjesta koppig en eigenwijs naar een ander level mee heeft genomen dan de meeste fjorden dat doen.