Wat vinden jouwn vader/moeder ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:49

Teon ik en mijn zusje op paardrijles gingen vond mijn vader het zo leuk dat hij dat ook is gaan doen.
Na een paar jaar is hij begonnen met westernrijden en.. 8 jaar later heeft hij mij ook zover gekregen dat ik dat ook ging doen.
Mijn moeder wil wel een paard over zijn bolletje aaien, maar daar houd het bij op. Ze is er bang voor.
Mijn zusje is ondertussen helemaal gestopt met paardrijden.
(Ik heb mijn man trouwens ook aangestoken met het "paardenvirus" Haha! )

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:35

mijn ouders hadden niets met paarden.
m'n vader begint wel altijd over z'n opa, die kocht altijd paarden, lapte ze op en verkocht ze voor aardig wat centjes meer. m'n vader hield die paarden weleens vast als klein kind en denkt hierdoor dat hij verstand van paarden heeft Knipoog
nu sharir dat vinden ze wel een leuk beest, en als ik hem mee naar huis neem, komt m'n moeder altijd gelijk met een boterham aandraven voor hem en vraagt dan aan hem hoe het er mee gaat Haha! en m'n vader als die toevallig in de buurt is zegt hij ook 'hallo' tegen sharir en zegt dan gelijk dat hij de bramenstruik niet op mag eten (alsof hij daarna luistert Haha! )
maar ze doen wat met hem ofzo.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:48

Mijn ouders vinden het leuk dat ik een paard heb, maar hebben er verder niks mee. Ik kan wel mijn verhalen kwijt en zo.
Het scheelt wel, dat ik Bill pas heb gekocht toen ik allang uit huis was, en aan de andere kant van het land woon.
Ze hebben hem wel een paar keer gezien en zijn zelfs een keer mee geweest met de wagen.
Mijn vader heeft Bill 1x vast gehad toen ik ff wat moest pakken, maar toen Bill een stap achter mij aandeed moest ik hem gauw weer overnemen Haha!
Als er wat is met bill, zoals 4 jaar geleden die rhino, zijn ze wel heel belangstellend, en als ik in de problemen kom kan ik altijd geld bij mijn vader lenen, bijv voor de veearts als het uit de klauwen loopt of als ik heel onverwacht een grote aanschaf moet doen.
Maar daar maak ik het liefst geen gebruik van natuurlijk