Kosten eigen paard, wie helpt me?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 21:32

amsterdam_30 schreef:
Mag gewoon hier in het topic wat mij betreft :) . Aan pb's lezen n.a.v. Een post doe ik helaas nooit.

O, nou dan plak ik m'n PB gewoon.

Sorry, het kwam op mij wat belerend over. Misschien reageer ik wat feller omdat ik de afgelopen dagen af en toe het idee heb als een soort penny behandeld te worden, die halsoverkop een paard wil kopen. Dat is namelijk niet zo, ik ben juist iemand die veel en lang over dingen nadenkt.
Dus nogmaals; sorry, en bedankt voor je reactie.

amsterdam_30

Re: Kosten eigen paard, wie helpt me?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 11:32

Het is inderdaad vervelend als je dat zo voelt (als Penny behandeld).
Dat was zeker niet mijn bedoeling. In jouw profiel kunnen mensen ook gewoon je leeftijd zien, dus Penny.. Voor mij niet (al vind ik mijzelf af en toe nog een grote Penny, haha.. En ben nog ouder dan dat jij bent).
Uit je openingspost dacht ik op te maken, dat je nogal ineens had besloten zo van he.. Leuk paard.. Even kijken of ik het kan betalen en dan kopen. As ik dat wel goed had begrepen, had het zo kunnen zijn dat je weinig evaring had. Vandaar de aardig bedoelde vragen. Als tips om over na te denken.
Ik had geen idee dat jouw achtergrond iets anders was..
Gelukkig van beide kanten duidelijk zo.
Vind het een dapper en goed besluit, om nog even te wachten met het kopen van een paard.
Dan kun je nog even extra sparen en rustig op zoek naar een stal en de kosten goed berekenen.
Ik denk dat je dan met een gerust hart een paard koopt. Dat paard komt er wel..
Succes!