Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Ik begrijp t niet?
Er is al een topic over de 2 ponys en de eigenaresse heeft al daar een topic over geopend.
Wie ben jij dan? of zijn er nog eens 2 ponys elders, in dit geval de jouwe, de keel overgesneden?
Krissis schreef:Ragdollcat schreef:Ik begrijp t niet?
Er is al een topic over de 2 ponys en de eigenaresse heeft al daar een topic over geopend.
Wie ben jij dan? of zijn er nog eens 2 ponys elders, in dit geval de jouwe, de keel overgesneden?
Je snapt het niet en das niet erg.
Formeel, op papier, was 1 van de 2 mijn pony maar 4 jaar geleden heb ik haar ter adoptie afgestaan aan het beste huisje wat ze zich kon wensen en dat was bij TS. Zorgen, doe ik al jaren niet meer voor haar maar zou er wat tussen komen bij de TS, dan zou ze weer terug bij mij komen. Dus heel formeel ben ik de eigenaar maar zo werkt het niet, voor mij is TS al jaren de eigenaar. Een paard kan zich geen betere eigenaar als TS wensen.
xyvonnex schreef:De ponnies stonden bij mij op de wei,er was gevraagd of ze even mochten staan bij mijn paardjes.Nou tot gister de politie kwam,ik schrok me helemaal wild.Dacht gelijk nee niet corrie en nina,maar het waren de twee anderen die ik en mijn kinderen met alle plezier de laatste 3 maanden van hun leven , hebben mogen verzorgen.Eigenlijk waren ze min of meer gedumt, want wij waren de enige die er naar omkeken.Ik was al bang dat er elende van zou komen,maar dit had ik nooit zien aankomen.
Wij zijn woest,want op ons veilige leuke paarden plekje zijn kruimel en loekie door brute wijze om het leven gekomen.Wij zijn verdrietig ,waarom mensen elkaar het leven zuur maken ,met dit als gevolg.Zo boos,stelletje randdibielen.ONS PLEKJE ZAL NOOIT MEER ONS PLEKJE ZIJN.