kijk, ook nog een paard voor xxxLiesssssxxx

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Izie schreef:Over haar zijn al die goede recenties te vinden overal haha..
rover_ schreef:Leuke start Monica08, gefeliciteerd Loriene.
Ik meld mij ook weer, ben op zoek naar:
Dressuurmerrie 4-8 jaar (brave 3 jarige is bespreekbaar, moet wel beleerd zijn) met goede gangen, front, bergop, stokmaat ca 1.66 - 1.74 (ben zelf niet fors maar wel vrij lange benen). Goed gezond (klein dingetje wat functioneren niet belemmert is evt. bespreekbaar). Braaf en verkeersmak, makkelijk te laden niet bokken steigeren of in een keer omdraaien.
Dressuurmatig in ieder geval naar Z niveau te rijden. Veel looplust zeer belangrijk, maar wel te controleren. Mijn ervaring is dat wat sensibelere paarden mij vaak goed liggen.
Paard wat makkelijk in de wei is en hier plezier aan beleeft (niet een die na 1,5 uur naar binnen wil).
Bij voorkeur geen schimmel en geen opvallende ongelijke aftekeningen (4 benen, alleen voor of alleen achter, niet een wit been achter).
Prijsklasse tot € 7.000,-
Zelf hou ik sporthorses en marktplaats goed in de gaten. Mocht iemand een paard weten dat hier niet op staat, dan hou ik me aanbevolen.
Seven schreef:Die houston vind ik een leuk dier, maar er stond bij een andere ad van dit paard dat ze rond gereden moet worden omdat ze front heeft van zich zelf dat vond ik een erg rare tekst