Veiligheid voor alles!

Het is dat ik geen bodyprotector heb, maar anders had ik die misschine ook nog wel aan gehad met de lessen en zeker met de buitenritten of met springen.

Geeft ook wel wat zekerheid vindt ik.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
verootjoo"]
[quote="Sando schreef:Ach..iedereen neemt toch wel risico`s in het leven ?
stef"]
[quote="Sando"]Never ! verschrikkelijke ondingen Punt 1: Ik vind het klef een goede cap met ventilatie is niet klef, punt 2, Mijn haar gaat er van in de wardus? Denk je dat paarden er om geven hoe je eruit ziet? , punt 3: ik lijk wel een paddestoelzie punt 2, punt 4: Ik zou het toch vergeten op te zettenniet als je er een routine van maakt en punt 5: mijn leven, mijn risico.Dit vind ik het enige "goede" punt wat je aangeeft
Ik heb niet eens een cap. Ja, vroeger had ik die voor de wedstrijden, maar ik heb al 5 jaar geen cap opgehad. En het heeft niets met stoer te maken.
[/quote]
Begrijp me goed, ieder moet voor zich weten wat ze doen, jou hoofd. Ik ga niemand verplichten een cap te dragen, maar punt 1 t/m 4, dat vind ik nou zulke verschrikkelijke onzin punten
[/quote]
Ik snap niet wat er gezeurd wordt omdat we geen cap willen dragen. Er zijn mensen die trouw een cap dragen maar altijd sigaretten roken! en anderen gebruiken drugs of te veel alcohol en gaan daarmee achter het stuur zitten. Of ze gaan veel te laat naar bed en komen chronisch slaap te kort. Of ze knallen veel te hard met scooter (zonder helm) over de straat. Ik weet zeker dat er een hoop onder die brave capdragers wel zo'n foutje hebben. Hoe durven jullie dan zo tegen ons te spreken? Ga eens bij jezelf te rade of je zelf alles wel zo goed doet?
[quote="verootjoo"]
[quote="Sando schreef:Ach..iedereen neemt toch wel risico`s in het leven ?
Desiree schreef:ik heb zo'n dure lichtgewicht veiligheidscap gekocht. Het kreng. Het paste voor geen meter! Niets past. En ik rol mijn haar altijd op, anders moet ik het te vaak wassen en het is al zo droog. dus........... geen cap voor mij!
joyce B schreef:[
Een vlecht werkt ook prima hoor! En dan past de cap ook wel mits je niet te hoog begint... En een knotje kan ook laag onder in je nek als je hem niet te strak maakt.
Ik heb mijn haar ook altijd vast en heb er weinig tot geen last van... Moet het knotje wel opnieuw vastmaken als ik heb gereden...
[/quote]
Sando schreef:Never ! verschrikkelijke ondingen Punt 1: Ik vind het klef, punt 2, Mijn haar gaat er van in de war, punt 3: ik lijk wel een paddestoel, punt 4: Ik zou het toch vergeten op te zetten.
tarmine schreef:Ik ben een jaar geleden in de bossen wezen rijden en mijn vriendin vile toen van haar paard op het gras en haar helm was door de midden gebroken. Stel je voor dat het op straat gebeurd.
Nou dan weet je wel waarom je een helm op hebt.
AU AU AU
KazimirOrryS"]
[quote="Sando schreef:Never ! verschrikkelijke ondingen Punt 1: Ik vind het klef, punt 2, Mijn haar gaat er van in de war, punt 3: ik lijk wel een paddestoel, punt 4: Ik zou het toch vergeten op te zetten.