how to loose a cat in 10 minuts

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:11

En hebben jullie al iets gehoord of gezien? Ik heb gisteren de hele dag aangedacht, het was ook zo koud. Scheve mond Ik hoop zo dat ze nog leven maar ik ben bang dat door deze kou ze het niet zullen redden. succes verder moet zoeken. En ik hoop dat jullie alle tips van andere mensen hebben uitgevoerd, en door blijven gaan met zoeken en vooral niet opgeven.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:30

Ik heb vandaag 2 keer geprobeerd te bellen naar het asiel, maar die namen niet op.. Scheve mond Ik heb er vanochtend nog een gezien, toen ik net wakker werd, eerst naar buiten gegaan in pyjama enzo maar toen was ie weg, dus ik even snel aangekleed en weer heel de tijd gezocht overal maar nergens te vinden, echt raar, ik hoop echt dat ze honger krijgen, er staat een mandje klaar (onze eigen mand die niet kapot is) met een doekje eroverheen zodat het niet nat word en eten erin ik hoop echt dat ze daar vanacht in kunnen slapen en dat het mandje niet door die zatte mensen meegenomen word:\
Over dat koud ja dat is ook zo, bij ons zeggen ze dat die katjes toch wel zoeken naar een warm plekje, ze kunnen hier ook overal onder schuren enzo, oke het is niet zo warm als in het stro of binnen, maar ik hoop toch echt voor ze dat ze zo'n warm plekje hebben gevonden en dan zich redden tot ze gevonden zijn... Scheve mond

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 17:33

*zucht* nog niks...
ik heb al tegen mijn collega's van het kruidvat gezegd dat ze ook op moeten letten, twee daarvan wonen ook daar in de buurt.
Oh ik hoop echt dat ze niks overkomen is en dat ze rond voedertijd jouw hokje met voer vinden!!!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:48

Al een vangkooi geleend?

Hoe eerder hoe beter anders gaan ze steeds verder van de plek waar jullie ze zijn kwijtgeraakt.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:14

Jeee gekke mensen! hebben jullie ze al terug??? hoop dat jullie ze snel terug krijgen hoor!!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 19:24

nee ze zijn nog niet terug. Ja dat hopen wij ook heel erg! maandag zetten we een bericht op kabelkrant, want dan istie pas open!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:26

OOo wat klote!! Ik hoop echt dat jullie ze snel terug krijgen! Maar ben je dan niet bang als ze straks bij Harry zitten dat ze ook zo weg zijn??

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 19:50

ja maar dan houden we ze een tijdje binnen dat ze eerst kunnen wennen en dat ze weten dat we daar eten krijgen. En dan nemen we ze met zo'n speciaal katten tuigje uit wandenelen Knipoog zodat ze toch frisse lucht krijgen. En dan mogen ze pas helemaal los naar buiten.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:17

Zoals Llewella zegt: heb je al aan een vangkooi gedacht? Je kunt gewoon aan de dierenambulance om een vangkooi vragen. Als je daar eten in doet heb je ze waarschijnlijk binnen een paar dagen gevangen. Op deze manier schiet het niet op en zullen ze waarschijnlijk erg snel verwilderen.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:04

Annelou schreef:
En hebben jullie al iets gehoord of gezien? Ik heb gisteren de hele dag aangedacht, het was ook zo koud. Scheve mond Ik hoop zo dat ze nog leven maar ik ben bang dat door deze kou ze het niet zullen redden. succes verder moet zoeken. En ik hoop dat jullie alle tips van andere mensen hebben uitgevoerd, en door blijven gaan met zoeken en vooral niet opgeven.

Tja ik vin t inderdaad wel zielig maar wij hebben katten 1 jonkie en de mama zij lopen ook gewoon buiten en zoeken her en der afdak ze kunnen heel goed tegen kou er is altijd wel een plekje uit de wind of een holletje ofzo.... Veel succes met zoeken inderdada die vangkooi is een hele goede als ze al eleke ochtend komen eten... Knipoog

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 14:28

JAAAAAAAH 1 katje is terecht!!!!!!!!! de buurman van esther had 'r gevangen in de zijn garage Haha!:D Nu de andere nog! Maar die leeft iig wel want de overbuurvrouw had ze gister nog met zijn tweeen gezien! OHW YES BEN NU BLIJ

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:29

Ow KEI FIJN!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben EEN katje gevangen!!!! Hij zit nu bij ons in de garage lekker bij te komen en hij heeft net eten gehad heeft nog steeds honger maar ik voer straks pas omdat anders alles er weer uit komt, hij is al bijgekomen van de schrik die er goed in zat, in het begin helemaal trillen enzo, daarn a was hij lekker aan het spinnen enzo, echt zo'n lief beessie!!!! Nu de andere nog die is ook in de buurt.
Thanks to the buurman!! Hij had hem gevangen, ofja hij kwam in hun garage aangewandeld Haha! Haha! Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:30

Haha tegelijk....

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:32

Ooh wat goed! Haha! Ik ben echt blij voor jullie! Hopen dat de andere ook snel terecht komt! Haha!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:22

Gelukkig maar Haha!
nou maar hopen dat je die andere ook snel kunt vangen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:56

Gelukkig dat er al 1 terecht is Lachen
Hopelijk vangen jullie de andere ook snel. Goed oppassen dat ze niet weer ontsnappen de eerste tijd Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 08:47

gelukkig! ik heb er echt vaak aan moeten denken aan die arme beestjes!!!!
hopelijk hebben jullie er iets van geleerd, en letten jullie vanaf nu beter op, jonge katjes zijn vindingrijk en vlug, ze komen overal uit, dus zorg dat je ze de eerste twee weken iig ergens binnen kunt houden, katten hebben even de tijd nodig om te wennen, als je ze een paar weken binnenhoud en daar goed voert, dan voelen ze zich thuis en zullen dan later steeds weer op die plek terugkomen (mits je ze natuurlijk elke dag een paar keer voert) zet ook een bak met harde brokjes neer, zodat ze als ze honger hebben ze dat kunnen eten, als je maar twee keer op een dag kunt komen voeren moet je dat dus zeker doen!!!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 09:28

ja we kunnen ze twee keer per dag voeren. Mijn bus komt toch recht langs harry's huis en de bushalte staat er recht voor, dus dat is wel makkelijk. Ja ik ben ook vet blij datwe ze nu hebben!!!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:03

heb ik iets gemist???
hebben jullie de tweede ook al gevangen???

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:20

Is de tweede ook al gevangen?

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:22

ben blij dat er al 1 is gevangen nu de 2de nog.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:49

kheb precies ook het idee da'k iets gemist heb. Er was er toch nog maar eentje gevangen dacht ik??????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:52

vikki schreef:
Ik vind het wel heel erg dom dat je niet zelf in het bezit bent van een deugdelijke reismand als je katjes gaat halen... dom dom dom. Toont niet van erg veel verantwoordingsgevoel helaas. .

Ben ik helemaal met Vikki eens domdomdom

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 18:10

ja er is er nog maar 1 gevangen... maar ik ga andwoord op bregje: dat ik ze twee keer per dag kan voeren.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:20

gelukkig dat er al 1 terrecht is