Kattenmoordernaar actief (+ vreselijke foto.....)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:22

dat is het hem juist, er was nergens in een omtrek van 10 km iets van wegwerkzaamheden te vinden, ze is een week weggeweest en de wonden die ze had waren zeker een week oud en aangezien ze erg bang is voor alles zou ze NOOIT een weg oversteken.. Ze heeft het wel overleefd, maar dat nog maar net op het nippertje, ze heeft nu 3 poten, mist een achtepoot en een paar teentjes aan dr voorpoot, ze was altijd al wel bang voor vreemden, maar sindsdien was het nog erger...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:34

VRESLIJK!!! Waarom altijd van die onschuldige beesten?!?!?!

Huilen Huilen Huilen

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:17

Oh mijn god! Dat is echt vreselijk! En die foto dan, echt zielig! Verschrikkelijk gewoon Verdrietig Ik heb er niet eens woorden voor. Diegene die zoiets doet is echt ziek in zn kop! Boos! Ik hoop dat ze die snel oppakken!
Laatst bijgewerkt door Irritant op 26-10-03 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:24

Renske20 schreef:
Ik heb expres de foto niet bekeken, maar wij hebben
mn oppaskindje was zn katje van 9 weken oud kwijt, briefjes opgehangen enz, na een paar dagen is ie door voor de achterdeur neergelegd......

Ziekelijk gewoon! Boos! Hoe kan iemand nou zoiets doen? Dan zitten er toch een paar steekjes los. Oh, zulke mensen zou ik met mn eigen blote handen iets aan kunnen doen!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:58

lunatje schreef:
wanneer update je je profiel kais?

Hmz, dat kost me tijd Tong uitsteken Ik ben Kaisist

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 08:53

lunatje schreef:
dat is het hem juist, er was nergens in een omtrek van 10 km iets van wegwerkzaamheden te vinden, ze is een week weggeweest en de wonden die ze had waren zeker een week oud en aangezien ze erg bang is voor alles zou ze NOOIT een weg oversteken.. Ze heeft het wel overleefd, maar dat nog maar net op het nippertje, ze heeft nu 3 poten, mist een achtepoot en een paar teentjes aan dr voorpoot, ze was altijd al wel bang voor vreemden, maar sindsdien was het nog erger...

ah wat vreselijk zeg Verdrietig

gelukkig heeft ze het overleefd, maar wel erg sneu dat ze nu een pootje mist

als ik ooit iemand zie die een beest iets aandoet, dan sta ik niet voor de gevolgen in, denk dat die persoon dan zelf eens voelt hoe het is om mishandeld te worden....

sommige mensen zouden kilometers ver bij alle beesten vandaan moeten blijven!

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 09:02

wat afschuwelijk... al heb ik niets met geweld, als ik die persoon zou tegenkomen zou ik toch graag een hersenkwabje verwijderen om te zorgen dat hij voor eeuwig stoned voor zich uit zit te staren Scheve mond

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:00

ohhh gatverdarrie!

de mensen die dit gedaan hebben moeten zelf zon pijl door hun kop krijgen.weten ze teminste hoe het voelt. Boos! Echt zielig voor het beestje...

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:33

Renske20"]
[quote="lunatje schreef:

ah wat vreselijk zeg Verdrietig

gelukkig heeft ze het overleefd, maar wel erg sneu dat ze nu een pootje mist

als ik ooit iemand zie die een beest iets aandoet, dan sta ik niet voor de gevolgen in, denk dat die persoon dan zelf eens voelt hoe het is om mishandeld te worden....

sommige mensen zouden kilometers ver bij alle beesten vandaan moeten blijven!
[/quote]

Ze redt zich gelukkig goed, ze hing op een gegeven moment weer in bomen Verward maar nu is ze 7 en je merkt toch wel dat die heup begint te verslijten.. als ze op de grond springt valt ze om, ze kan niet meer van de grond ergens op springen, dan moet ze zichzelf omhoog heizen enzo, maar ze word ook wat luier, dus hopenlijk kan ze nog een paar jaartjes mee, al weet ik wel dat ze veel korter zal leven als ze ooit had kunnen doen...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 14:07

Update van bij ons in de buurt: WEER KATTEN VERMIST......

Tja wat er met ze gebeurt is, is nog een raadsel. Maar het is vreselijk voor de eigenaars, en vooral voor de kinderen. Ze interviewden ook de kinderen en een meisje begon spontaan weer te huilen toen het over de kat Mercedes ging. Zooooo zielig....

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:09

jeetje joh..je kat zal gewoon een nachtje aan de wandel zijn en er niks mee aan de hand zijn, dan zit je wel met je hart in je keel! hopenlijk komen de katten weer terecht! Echt verschrikkelijk!

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:24

er was hier in egmond binnen ook een tijdje zo`n zwaar zieke gast bezig die katten vermoorde Huilen en ze dan waren er ook nog enkele katten die verminkt waren de oren eraf gesneden enzo de smeerlap(pen) zo`n gast wil ik graag betrappen ik zou hem zwaar kunnen martelen
(een jaar lang!! ) en dan op laten vreten door de ratten!! ellendelingen!! Boos!

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:25

pfffff.... ik liet me even gaan!!! moest er even uit hoor Huilen

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:52

oooooooooo wat erg is zie mijn kleine Stimpy al liggen Verdrietig
wie doet zoiets echt gestoord gewoon, hoop dat tie snel gepakt word!!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 21:27

Onze kat is gelukkig weer binnen. Ik laat hem elke keer met grote angst weer naar buiten gaan. Dit is toch geen wereld meer?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:23

Jeetje wat vreselijk!!!!!
Stomme mensen ook!

monteiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:37

Misschien ben ik wel de enige hoor.
Maar soms wordt je ook gek van die katten, het zijn huisdieren die horen binnen. Begrijp me niet verkeerd tuurlijk is het heel erg voor die beesten. Maar wij hebben een hond en die blijft ook binnen of in de tuin.

Groetjes sacha

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:56

monteiro schreef:
Misschien ben ik wel de enige hoor.
Maar soms wordt je ook gek van die katten, het zijn huisdieren die horen binnen. Begrijp me niet verkeerd tuurlijk is het heel erg voor die beesten. Maar wij hebben een hond en die blijft ook binnen of in de tuin.

Groetjes sacha

vind ik absoluut geen reden om hem te doorboren. Ik krijg het ook vaak op mijn heupen van sommige mensen, maar ik spies ze ook niet. En katten zijn véél moeilijker om binnen te houden dan honden. Voor honden is een goede afsluiting voldoende, katten zijn zo lenig dat ze toch wel ergens een klein gaatje vinden om door te kruipen.

xXdaphneXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:58

jemegd dat je dit durft te doen. Boos!
ontiegenlijk oneerlijk tegenover zo`n dier. Huilen Scheve mond Verdrietig

Maroesje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:17

Jezus dit grijpt me. Wat gruwelijk hoe moet dat voor zo'n beestje zijn, egt te erg voor woorden!!!!! Bah ik schrik van de foto, en katten zijn zo lief, gisteravond bij het joggen kwamen we een lief jong poesje tegen, hij gaf de hele tijd kopjes en hij liep mee, maar hij was zwart en het was donker en ik zag hem niet en ik struikelde er over en toen liep ie niet meer mee, dat vond ik al zielig, en dit al helemaal van die pijl! ECHT ziek, bah

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:24

Als ik hem te pakke sou krijge......... ik zou echt op 10000 verschillende plaatse diezelfde pijl in zijn/haar lijf steken...
zoiets doe je toch een dier niet aan. Wat een idiote geschifte zieke mensen leven er toch op deze wereld.. opruimen met die hap!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 08:24

Wat een !@#$%^&* Boos!
Als je zoiets doet ben je echt ziek!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 13:39

F*ck, wat een ZIEKE actie. Hier kan ik me dus echt over opwinden... er zitten meer gekken buiten dan in het gekkenhuis...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 11:22

Dit via www.waldnet.nl:

Politie zoekt kattenmepper
maandag 27 oktober 2003 Buitenpost

De politie is hard op zoek naar de kattenmepper
in de gemeente Achtkarspelen. In de afgelopen
maanden zijn diverse katten gedood of gewond
aangetroffen. De politie sluit niet uit dat er
katten vergiftigd of moedwillig mishandeld
werden.

Er hebben inmiddels vier personen, inwoners van
Buitenpost, Kootstertille, Kollumerpomp en
Augustinusga, melding of aangifte gedaan van
vernieling van hun kat. De politie heeft naar
aanleiding hiervan een buurtonderzoek gedaan in
en bij de straat De Wiek maar zonder resultaat.

De politie vraagt getuigen die in Achtkarspelen
bijzonderheden in hun wijk hebben geconstateerd
om deze voorvallen te melden via 0900–8844.

Met weer een vreselijke foto:
http://www.waldnet.nl/nieuwsfotos/1067266341.jpg

't is echt serieus, ik haal onze kat maar weer binnen

*zucht*

Ploeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:22

aaaaah dit vind ik echt zielig dat zulke mensen zo iets kunnen doen bij zo een lief diertje! Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen
sterkte ermee! Ach gut