Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renske20 schreef:Ik heb expres de foto niet bekeken, maar wij hebben
mn oppaskindje was zn katje van 9 weken oud kwijt, briefjes opgehangen enz, na een paar dagen is ie door voor de achterdeur neergelegd......
lunatje schreef:dat is het hem juist, er was nergens in een omtrek van 10 km iets van wegwerkzaamheden te vinden, ze is een week weggeweest en de wonden die ze had waren zeker een week oud en aangezien ze erg bang is voor alles zou ze NOOIT een weg oversteken.. Ze heeft het wel overleefd, maar dat nog maar net op het nippertje, ze heeft nu 3 poten, mist een achtepoot en een paar teentjes aan dr voorpoot, ze was altijd al wel bang voor vreemden, maar sindsdien was het nog erger...
Renske20"]
[quote="lunatje schreef:dat is het hem juist, er was nergens in een omtrek van 10 km iets van wegwerkzaamheden te vinden, ze is een week weggeweest en de wonden die ze had waren zeker een week oud en aangezien ze erg bang is voor alles zou ze NOOIT een weg oversteken.. Ze heeft het wel overleefd, maar dat nog maar net op het nippertje, ze heeft nu 3 poten, mist een achtepoot en een paar teentjes aan dr voorpoot, ze was altijd al wel bang voor vreemden, maar sindsdien was het nog erger...
monteiro schreef:Misschien ben ik wel de enige hoor.
Maar soms wordt je ook gek van die katten, het zijn huisdieren die horen binnen. Begrijp me niet verkeerd tuurlijk is het heel erg voor die beesten. Maar wij hebben een hond en die blijft ook binnen of in de tuin.
Groetjes sacha