Stella zou echt heel bitchy uit de hoek komen. Overal commentaar op en paarden die minder zijn dan haar (volgens haar) pest ze gewoon het topic dan uit.
Ook komt er vast zo'n soort topic:
"Wij krijgen altijd kuil & hooi, en dat leggen ze op verschillende plekken heen. Wij zijn met meerdere in zo'n zandbak... En langs de deur ligt altijd veel en in het midden en bij de drinkbak.
Maar dan sta ik dus bij de deur en daar krijg ik mijn eten. Dan lokt ze een vriendinnetje van mij naar de drinkbak zodat die daar eten krijgt. Dat vind ik gemeen, want dan krijgt zij lekker alles voor zichzelf... Dus wat doe ik dan, dan loop ik naar haar toe en jaag haar weg. Vaak wordt ik ook bij het hek weggejaagd.
Is er een betere manier om aan veel eten te komen?"
Ook zal ze vast een advertentie plaatsen met:
"Knappe Haflinger merrie zoekt even knappe Haflinger hengst!"
"Ik ben een knappe Haflinger dame van 15 jaar. Klinkt oud hoor, maar ik ben eigenlijk nog maar 4. Volgens mijn bazinnetje ben ik 15, maar dat geloof ik niet. Deze knappe haflinger dame zoekt een even knappe haflinger hengst. In de leeftijd van 3 - 20. Ik sta wel met meerdere in die zandbak van ons, maar we kunnen dan wel even over het draad springen naar de groene wei. Is makkelijk te doen als je een goede springer bent! Dan kunnen we elkaar daar leren kennen.
Ik houd van lange buitenritten en vind het dan ook leuk om lekker voluit mijn dak te gaan. Dressuur vind ik niet zo veel aan. Als ik dan een ruiter op mijn rug moet dragen in die zandbak, spring ik liever!
Ik houd ook zeer van eten en ben een echte merrie qua gedrag. Verder ben ik wel lief hoor

Dus houd jij wel van een echte merrie en zie je mij wel zitten?
Stuur mij dan een pb dan kunnen we samen een lekker stukje gras knabbelen!"
En natuurlijk prachtige show foto's plaatsen!