Electra63 schreef:Nou, dan hebben we nog meer gemeen: ik heb net bloemen gekocht en in vazen gedaan.
Tssssss

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Mijn paarden zijn beiden beslagen, lopen met een regendeken wanneer het regent, gaan 's nachts op stal, en zijn geschoren...
Je begrijpt: toen ik het woord KNIPOOG toevoegde deed ik dat niet voor niets, ik had wellicht een groter font moeten gebruiken.
Ik heb slechts een bonte verzameling stellingen en uitspraken bijeen gesprokkeld die ik in de loop van de afgelopen jaren heb gelezen op Bokt (waarvan ik er vele zeer vermakelijk vond), ik zou een zelfde betoog over de 'andere' zijde van het spectrum kunnen schrijven...
Enfin, het was luchtig bedoeld... maar wordt niet als zodanig opgepikt. Geeft niks...
Ik laat dergelijke schrijfsels voortaan wel veilig in een word documentje staan.
Fijne dag allemaal!
Verto schreef:Het is geen opening tot een discussie... Ik heb in het geheel de behoefte niet om hierover in discussie te gaan.
Het is een bloemlezing van de veelal vermakelijke zaken die ik in de afgelopen jaren heb gelezen op Bokt... ik heb me er uitstekend mee vermaakt, wellicht mensen die zich ermee identificeren iets minder
DiamondHorse schreef:Ik heb ook nog een betoogje op mijn FB pagina staan, tijdje terug overgenomen van een bekende bokker....zat te denken om hem ook hier te posten ( onder het mom van dikke knipoog..) maar ik durf Eigelijk niet meer zo goed