Ik hoop zo dat ze er helemaal bovenop komt!
Super dat je dit doet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Als de vader niet aan de bel trekt, hoe moet de zoon dat dan weten als hij er niet dagelijks komt?
En een shet met te lange hoeven: als het dier hoefbevangen is (geweest), dan kan dat heel snel gaan!
Verder vind ik niet dat je meteen van kwade opzet uit mag gaan. Als de zoon vertrouwen heeft in de vader, zal er geen opzet in het spel zijn geweest.
Agossie schreef:Klinkt allemaal heel positief, Koenlover! (weet nu dus ook waar je naam vandaan komt...)
Ik hoop echt dat Mello er helemaal bovenop komt. Wat leuk dat ze met Levi vriendjes heeft gemaakt! Super! Ik word hier helemaal blij van!
koennie schreef:Nou Koenlover zit nu dus in Belgie. Het foto's plaatsen is niet mer gelukt, en zelf ben ik niet zo handig. Maar als ze terug is zal ze zeker foto's plaatsen.
Mello heeft ondertussen een goede vriendin aan Levi. Alleen heeft Levi nog niet door dat Mello niet alles eet dus als ik peen voer of een beetje hooi gaan Levi d'r oren weleens naar achter. En nu maar hopen dat Mello het interressant genoeg gaat vinden om mee te eten. Want dan zijn we natuurlijk een hele stap verder.
amies100 schreef:koennie schreef:Nou Koenlover zit nu dus in Belgie. Het foto's plaatsen is niet mer gelukt, en zelf ben ik niet zo handig. Maar als ze terug is zal ze zeker foto's plaatsen.
Mello heeft ondertussen een goede vriendin aan Levi. Alleen heeft Levi nog niet door dat Mello niet alles eet dus als ik peen voer of een beetje hooi gaan Levi d'r oren weleens naar achter. En nu maar hopen dat Mello het interressant genoeg gaat vinden om mee te eten. Want dan zijn we natuurlijk een hele stap verder.
Ze zag er gisteren super uit!!! Ik heb gisteren even gekeken en ik heb nog genoeg Psylliumzaad staan, zal ik wat meenemen voor jullie?