Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wendyenbram schreef:tja aan de ene kant geef ik je helemaal gelijk, er komen soms vragen voorbij waarvan je denkt.... nou ja vul zelf maar in wat je dan denkt
Maar ik stel ook best wel eens domme vragen. en waarom?
ik heb vroeger altijd paardjes gehad. toen ik jong was, het was moeders droom en daarom had ik paardjes.
Ze stonden volpension in een manege, had behalve lol met mijn knol er geen omkijken naar.
NU heel wat jaartjes later ben ruim 12 jaar paardloos geweest. heb nu toch weer 2 paardjes, waarom? het paardrijden en dan vooral lekker buiten bleef kriebelen. we hebben een huisje vrijstaand met stuk extra grond.
Maar ja dan kom je er dus achter dat je wel altijd lol hebt gehad, maar niet echt wat van de verzorging meegekregen hebt.
voer ehh dat werd gedaan, ontwormen eh.. dat werd gedaan enz...
En om dus echt het beste voor mijn paardjes te gaan doen heb ik me aangemeld op BOKT om dus met mijn vragen te komen.
en dan krijg je veel verschillende antwoorden, en met die antwoorden ga je aan de slag, om t ekijken wat bij mij en mijn paardjes past.
Ja en dan heb je soms dat je zelf denkt dat iets wel mee valt, terwijl heel bokt dan roept DA of dat je zelf al bijna naar de kliniek wilt rijden dat bokt ropet wacht maar even af valt wel mee...
Maar idd er komen ssoms wel heel veel van die vragen binnen op bokt. en ik kan snappen dat de "al jaren ervaring in de paardenwereld mensen" het zat zijn.
Dan denk ik als je het zat bent reageer dan niet, wil je wel helpen kom dan met je antwoord.
Miracle_ schreef:![]()
![]()
![]()
"Mijn paard valt flauw, wat is dit"
Bel een freaking DA!!!
Is dat nou echt zo moeilijk??
Ja dat topic weet ik nog. Echt, waar ben je mee bezig dan
) gebruikers die de zoekfunctie niet gebruiken en daardoor met een vraag komen die al 100 keer is gesteld en besproken, 9 van de 10 keer goed advies in de wind slaat en een week later eenzelfde soort topic opent,
meggiemeg schreef:Ligt er aan wat voor vragen er worden gesteld, een vraag over ontworming kan ik nog wel snappen of welke pad fijner is (die van Anky of van PK) maar vragen waar je echt een toeziend oog nodig hebt en daar een oplossing voor wilt, bijvoorbeeld recht richten aan de hand waar je mee wilt beginnen maar totaal niet weet hoe en wat. Nee dat snap ik niet, wij kunnen dan adviezen geven tot we een ons wegen maar kunnen niet zien hoe deze dan worden uitgevoerd/opgevolgd.

__YSB__ schreef:Aller eerst![]()
Het probleem met de mensen van tegenwoordig is dat ze alles graag voor gekauwd krijgen, dus waarom zoeken als iemand je de woorden in de mond kan leggen.
Ten 2e heb ik het gevoel dat een paard vroeger een luxe artikel was en dat nu door de crisis de paarden beter betaalbaar zijn en dus ook door mensen kan worden aangeschaft die niet een goede financiele achterban hebben of de complexiteit van een paard niet begrijpen.
Daarbij vind ik het penny gehalte op dit forum erg groot geworden met de tijd... Maar goed ik ben dan ook al een ouwe bes!!!