*meelezer.
k wil eigenlijk ook wel reageren
wat een verhalen joh.
k heb dr ook een schijtschurft...... aan sinds afgelopen weekend
ik had nooit verwacht/gehoopt dat het bij mij zou gebeuren, serieus niet
maar ik ben dus in het bezit van een tinker kruising en 2 mini shetjes (chico van 65 cm & macho van bijna 1mtr)
tinkie staat in een stal bij bas, en mn 2 shetjes er tegenover, van leo, k rijd in mn pauze meestal ff heen en weer om die urkies buiten te zetten
laatst(denkt* vrijdagmidddag) kwam er een meisje van een jaar of 10 denk ik bij mij op stal aan het hek om te vragen of ze mn shetties mocht verzorgen, dus ik vriendelijk nee dat doe ik liever zelf samen met mn eigen verzorgertje
okee meisje met hangend hoofd weggegaan en werd na geschreeuwd ik doe het lekker toch!
Natuurlijk een brok in mn keel, en had mn baas gebeld of k mocht blijven, je weet maar nooit.
weekend geen meisje gezien, en het hek extra beveiligd
kom ik toch gister met een collega op stal, en tot mn aller aller, maar dan echt mn aller grootste schrik zag ik dus dat meisje een poging doen om op macho te klimmen(ik dacht dat ik dood bleef) macho moet nog 2 worden
chico stond vastgebonden in stal, zodat hij er niet uit kon, halster half om en in zn mond.
ze zijn nl opgegroeid samen dus waar macho gaat, gaat chico ook.
merrie ernaast helemaal in paniek
maar goed heb dat meisje letterlijk bij dr lurven gepakt en een haarzo goed als aan kop en kont hard mn erf afgegooid, en heel dr huid volgescholden(ben ook echt een heethoofd

heel fout, ik weet het) maar kon me echt niet meer beheersen na die enge verhalen die ik hier wel eens lees!
kind komt terug met vader, neef, broer en heel de reutemeteut dus een hele discussie met paps gehad erover.
ik nog, ik weet dat het fout was van mij om dr op dr sodemieter te geven, maar ik hoop dat u het begrijpt dat dit gewoon echt niet kan, voor t zelfde geld gebeurd er wat, of erger nog is mn pony zn rug helemaal beschadigd of is hij getraumatiseerd!! (beetje sarcastish hihi ) en kan ik er zelf niks meer mee, en blablabla zeker 45 minuten staan praten
kind heeft voor mn ogen een pak rammel gehad van vader, en huisarrest, voelde me wel schuldig dat ze ook nog is van paps op dr donder kreeg, maar net wat ze verdient.
heb nu van elende mn shetties bij mn paard en het paard van een vriendin in stal gezet.
k hoop echt dat niemand dat mee hoeft te maken op een 2 jarig paardje, verschrikkelijk
je gaat echt door een hel als je het meemaakt, echt waar.