Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Wat een onzin
!
. Paardrijdende mannen genoeg om ons heen en niemand die er raar over doet, iig niet dat ik OOIT heb gemerkt (wij rijden wel western, zoals je ziet, misschien dat dat scheelt)! En al deed "men" dat wel ... als paardrijden is wat jij wilt doen, moet je er vooral voor GAAN
!
), ze zijn er nooit vreemd op aangekeken.
Navidad schreef:Barcelano schreef:Het is jammer dat paardrijden zo taboe is en men de mannen vergelijk met homo s.
Tuurlijk is er een grote hoeveelheid dat ook....maar ook dat zijn gewoon mensen..
Niet alleen dat.. Ik ben ook homo, maar dat heeft niks met mijn paardrijden te maken :-p.. er zijn ook zat homo's die niet paardrijden. Het ligt er ook een beetje aan welke tak van de sport je zal gaan kiezen, in de dressuur ken ik meerdere homo's. Ook wel bekende. Maar bij het springen, is meerendeel wat er rijd van de mannen gewoon hetero, dit is net als bij western ook het geval. Al met al bij elkaar opgeteld zijn er meer hetero mannen die paardrijden dan homo mannen.
miccamaaike schreef:Ik zou zeggen, gewoon doen!
Jammer dat je in Zwolle studeert, in Groningen had je zo een proefles kunnen rijden bij de studentenrijvereniging, maar helaas heeft Zwolle die niet. Wij hebben geloof ik rond de 10 procent mannelijke leden, best veel toch!
Dus je bent echt niet de enige, lekker gaan doen en laat je niet gek maken door anderen.