voor schut met rijkleren aan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:17

Feetje schreef:
Wat ik overigens wel Not Done vind is met je sporen aan je laarzen ergens heen gaan.
Staat zo opschepperig.

ik ga echt niet speciaal m'n sporen afdoen als ik ff naar de winkel ga nou zijn mijn sporen ook nie zo groot, vind sporen trouwens ook nie opschepperig. hoewel sommige mensen (vooral manegekindjes, sorry als ik nou mensen beledig) het wel stoer vinden.

Citaat:
Bij ons in de buurt is zo'n fouragehandelaar, en daar komt vaker zo'n vrouw.
Helemaal in dure rijkleding (Pikeur, Cavallo enz.) en dan heeft de dan van die grote wielsporen aan haar laarzen. Helemaal glimmend en opgepoets, maar wel verkeerd om eraan... Tong uitsteken

whaha, ik zou het der vertellen als er heel veel mensen bij zijn, kijken hoe ze reageerd *LOL*

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:26

Kan mij niets schelen.
Ik liep net nog met mn paardrij box de hond uit te laten.
Kijk, als mensen kijken en zachtjes fluiteren dat je gek bent, als je in je naakie loopt, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:56

mmmm ik woon zo'n beetje in mijn rijbroek...... en die slobbertruien zitten ook wel erg lekker...... het liefst houd ik die kleren altijd aan..... maar gaat zo stinken he..... soms moeten ze toch wel gewassen worden..... Knipoog

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 09:38

Nou ik loop ook gewoon in mijn paardrijkleding rond.

Ik was van 26 september tot 10 oktober op vakantie in Center Parcs,
en ben gewoon in mijn paardrijoutfit gaan ontbijten.

Ja, tussen alle netjes (normaal) geklede mensen Haha!

Kom op ik moet toen ook gewoon eten.

k ben ook zo naar de supermarkt gegaan daar.
Ja ze kijken je wel aan, en wat dan nog. Tong uitsteken

Ik doe dezelfde dingen als ieder ander en iedereen is het zelfde.
En ik had boodschappen nodig Haha! en trek

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 12:13

het verbaasd me wel dat heel veel mensen het niks kunnen schelen als ze in hun rij kleding rond hobbelen..
goed bezig iedereen Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:25

Ik geef er ook helemaal niks om, het zit zo lekker Haha!
Ben net nog naar 3 winkels geweest in mijn rijkleding, ik had om 11 uur les en kwam terug en tja moest toen ff snel naar de winkel. Nou dan ga ik me niet om kleden daarvoor hoor. Wat andere mensen van mijn kleren vinden intereseerd me eingelijk ook vrij weinig. Ik zit nu trouwens nog steesd in mijn rijbroek en oude trui van mijn vader Haha!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:43

Niet verder vertellen he?
Ik ben een keer in slaap gevallen met mn rijbroek aan.
Hahaha!

MrMagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:14

Als ik naar stal ben geweest om paard te rijden of naar stal ga, dan heb ik wel mijn paardrijkleren aan en dan maakt het mij ook niet uit of dan eerst nog ff boodschappen ofzo gedaan moeten worden. Dan kijken ze maar lekker.
Maar als ik niet ga rijden, dan heb ik gewone kleren aan.
Ik vind het een beetje overdreven om in paardrijkleren te gaan lopen als je niets met de paarden gaat doen. ik heb ook vaak gewone kleren aan als ik alleen maar ga longeren ofzo en er niet op ga zitten.

Maar ik ken ook mensen die puur voor de show paardrijkleren dragen... en dat vind ik echt overdreven... (ja, ze hebben wel een paard, maar erop rijden?????)

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:22

Sporen en laarsen zijn altijd gelijk uit na het rijden. Maar verder ga ik gewoon in mijn rijoutfit de weekelijkse boodschappen doen bij de AH. Ga me echt niet tig keer op mijn vrije dag omkleden omdat een ander zich misschien zou kunnen storen aan mijn rijkleding. Verder trek ik altijd rijkleding aan als ik naar mijn paard ga, dus ook voor longeren of tijdens zijn vrije dag. Heb gewoonweg niet de uitgebreide gaderobe om voor elke gelegenheid kleding in de kast te hebben.
Naar de kapper ga ik liever niet in rijkleding. Anders moet de kapster boven mijn stinkkleding mijn haar knippen. Maar de AH is toch anders en heb me er nog nooit aan gestoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:34

Voor de supermarkt ga ik me niet speciaal omkleden, maar als ik echt ga winkelen dan ga ik toch echt niet in mijn paardrijkleding.

Een tijdje terug lag ik op mijn werk wel helemaal in een deuk. Ik had 's morgens gereden en moest me haasten om te douchen en om te kleden zodat ik op tijd op mijn werk was. Kom ik daar en heeft een (niet-rijdende) collega dezelfde paardrijbroek aan als die ik net met spoed had uitgetrokken. Had ze speciaal gekocht in de ruitersportzaak, omdat ze het zo modieus vond Haha!. Was best wel humor eigenlijk...

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:47

Ik loop ook wel eens met mijn stalkleren een winkel in, dat vind ik niet erg. Maar als ik aan het werk ben, komt er altijd zo'n muts boodschappen doen met haar rijkleding aan en die stinkt echt een partij

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 14:06

werd net iets gezegd over als je dus niet gaat rijden dat je dan je rij kleren aan doet,
mijn broertje is dus super allergisch voor dieren..paarden is het ergste..
ik heb dus een shetje maar heb dus speciaal kleren die ik dan aan doe..
mijn rijkleren mogen dus ook niet met zijn kleren gewassen worden..
zoiets bestaat dus ook nog en het is niet altijd even makkelijk...

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:25

Ik heb mijn rijkleding alleen aan als ik ga rijden, loop er verder niet de hele dag in, maar fiets er wel elke dag mee ( wat moet ik anders ) En als ik toevallig wel met mijn rijkleding naar de winkel moet, ga ik echt niet mijn (knop) spoortjes er af halen! Vind dat eigenlijk ook niet accociaal staan..

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:12

Ligt er aan wat ik ga doen! ben ik s'morgens van plan dat ik zo als eerste ga paardrijden en verder de hele dag nix doe dan heb ik e hele dag mn rij kleding aan! ( heb ik nu ook heb vamorgen om 12 uur gereden! )
ga ik eerst naar school dan doe ik wel mn 'normale' kleren aan!
Als ik wedstrijd heb dan ga ik ook nie de hele dag in mn wedstrijd kleren lopen omdat het nou niet zo comfortabel zit ---> dat bloesje zit voor een tijdje lekker maar niet voor de hele dag! en omdat ik soms weken achter elkaar wedstrijd heb kan het niet altijd gewassen worden dus dan hou ik het schoon door het uit te doen Haha!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:27

Ik ben vroeger op de basischool wel eens met de rijkleren naar school geweest als ik daarna meteen moest gaan paardrijden Haha! Maar nu zou ik dat echt niet meer doen hoor Haha!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:36

Het is maar net wat voor dag het is,als ik niet ergens op bezoek moet hou ik het gewoon aan
We hebben het zelfs eens gepresteerd om met het hele gezin de AH in te stappen in rijkleding,dat vinden ze pas echt vreemd Verward
1paardegek tot daar aan toe maar vier tegelijk! Haha!

Het liefst loop ik er de hele dag in maar m'n baas vind dat toch minder leuk.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 23:00

Ik vind paardrij kleding zo lekker zitten, zelfs mijn laarzen Haha! Maar ik kleed me toch maar ff om voordat ik het dorp in ga. Anders krijg je weet van die jochies die zeggen: je stinkt Clown En iedereen zit je zo raak aan te kijken Haha! Maar als ik ff iets snel moet doen, dan maar in paardrij kleren, dan moeten ze maar niet zeuren.

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:22

Toen ik een jaar of 10 was, zeurde ik mijn mams de oren van het hoofd.
Mag ik in mijn paardrijbroek naar school? ik ga gelijk door naar mijn verzorgpaardjes,, maaaaammm
het liefst mijn laarzen en cap alvast mee, zodat iedereen kon zien dat ik paardrij. niet omdat ik het stoer vond of om op te scheppen.
Ik was er gewoon trots op.
Nu is dat wel minder gelukkig.
Ik ga gewoon boodschappen doen in mijn rijkleding. maar ga geen kleding kopen o.i.d. is gewoon niet fris.
Als ik thuis kom meestal ff wat drinken peukkie en dan ga ik lekker douchen en ga ik fris de deur weer uit.
En die jochies die zeggen dat ik stink, daar antwoord ik altijd op; moet je de dag nadat je bent wezen stappen eens aan je haar ruiken. die duiken na het stappen, vermoeid bezweet en onder het bier lekker hun bedje in!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:49

Als ik nergens naar toe ga hou ik wel de hele dag mijn rijkleding aan.
De hond uitlaten in mijn rijkleding doe ik nog wel, maar ik kleed me wel altijd om als ik bij andere mensen op bezoek ga of naar de stad ga oid.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:47

Feetje schreef:
Wat ik overigens wel Not Done vind is met je sporen aan je laarzen ergens heen gaan.
Staat zo opschepperig.

Ik vind een laars zonder spoor zelfs een gek gezicht, ik heb altijd sporen aan.
Ook als ik ergens naartoe ga.
Zonder sporen is het net alsof ik sloffen aan heb.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:29

whahaha ik heb al zo vaak opmerkingen gehad als ik met rijkleding rond fietste! maar ja, wat wil je dan..? je dure kleertjes aan doen als je lekker naar je paardjes gaat..? lijkt mij niet!

lufmahhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:00

ik loop er overal mee... de stad... winkel...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:09

Yentl schreef:
Ik ben vroeger op de basischool wel eens met de rijkleren naar school geweest als ik daarna meteen moest gaan paardrijden Haha! Maar nu zou ik dat echt niet meer doen hoor Haha!

ik herinner me ineens iets Bloos

Ik zat tot half vier op school en moest om vier uur te paard zitten en in de auto omkleden ging niet zo lekker
En ik was toevallig heel trots op mijn, toen nog erg nieuwe, paardrijbroek *LOL*

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:05

Ik ben laatst mee geweest naar de pizzeria,jaja in mn paarden-kloffie!
meteen vanuit de pensionstal nog even wat eten vondt diegene waarmee ik meereed,nou ik schaamde me wel een beetje toen,ook al een keer in de chinees geweest in deze outfit Knipoog weer wat anders he

verder kan het me niet zoveel schelen,ik lach toch ook geen mensen in voetbal kleding uit?

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:09

loulou"]
[quote="Feetje schreef:
Staat zo opschepperig.

ik ga echt niet speciaal m'n sporen afdoen als ik ff naar de winkel ga nou zijn mijn sporen ook nie zo groot, vind sporen trouwens ook nie opschepperig.
[/quote]

Ik ga ze er ook niet speciaal afhalen,ik vindt het niet opschepperig of stoer.
om aldoor die bandjes los te moeten halen
als mensen het opschepperig vinden, moeten ze hun ogen maar dichtdoen Tong uitsteken

maar mensen die ermee showen,en zoals feetje zei: het ook nog eens allemaal verkeerd zit, die staan voor paal Knipoog