Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elma_ schreef:Hoi Uryanne, Jou pony klinkt als een toppony, en een bijterige shet komt er hier ook niet in
Maar de pony die jij aanbied is best hoog bereden, en die ambities hebben mijn kids natuurlijk niet.
Beestje zal hooguit 1 a 2 keer per week bereden worden en verder door mij een beetje gelongeerd/lange lijnen. Maar een sportpony die graag wil lopen is misschien een beetje hoog gegrepen als starters pony.
uryanne schreef:Elma_ schreef:Hoi Uryanne, Jou pony klinkt als een toppony, en een bijterige shet komt er hier ook niet in
Maar de pony die jij aanbied is best hoog bereden, en die ambities hebben mijn kids natuurlijk niet.
Beestje zal hooguit 1 a 2 keer per week bereden worden en verder door mij een beetje gelongeerd/lange lijnen. Maar een sportpony die graag wil lopen is misschien een beetje hoog gegrepen als starters pony.
Pony heeft redelijk hoog gelopen in de sport voor een a welsh. Dit was echter op een leeftijd van 4 jaar.
Nu is ze 13 en wil ik haar niet meer als sportpony verkopen. Ze is nu zeer mak en rustig.
Misschien dat het mensen inderdaad wel afschrikt, maar dat is absoluut niet nodig met een pony die na 3(!) jaar niet bereden is geweest afgelopen september door een meisje van 7 weer zonder problemen of eerst longeren e.d. zo weer onder het zadel gereden is.
svdijk schreef:Gister is de pony voor mijn meisje aangekomen.
Ze is echt super schattig, komt hinnekend op je af gegalopeerd als ze je hoort.
M'n dochter heeft er natuurlijk ook al op gezeten, en ze wilde er niet meer vanaf haha.
Ik denk dat dit wel een geslaagd duo word.