Ongelovelijk, 24 jaar en dan zo'n kansloze actie ondernemen. Toch met de staleigenaar gaan praten, die drie paarden zijn leuk voor hem, maar dit is niet leuk voor jou!
Daarnaast uiteraard aangifte doen, maar voordat je dat doet haar er mee confronteren dat je dat gaat doen. Daarbij vind ik het idee van uitleggen wat extensions kosten niet zo gek. Of je het doet, of niet, dat maakt dan niet zoveel uit.
Voor het groeien van de manen, kan je proberen wonderolie te gebruiken. Dit is te verkrijgen bij de drogist, zit in een bruin flesje net zoals de alcohol. Zoek ook even op wonderolie hier op Bokt.

Baad het niet, dan schaadt het niet. Ik heb het ook gebruikt, en ik had toch wel het idee dat er verschil in zat.
Eventueel kan je kijken of biotine wat kan doen, mocht je paard niet zulke goede hoeven hebben, is de kans groot dat de manen ook niet snel groeien, of van mindere kwaliteit zijn en dus snel breken.
En even zoeken op tips voor lange manen, hier zul je een blog vinden van een annemieke of annemarie? Ik weet het niet precies, maar dat is ook zeker de moeite waard om wat tips uit te halen.