Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Langcara schreef:KLopt, Agossie. Ik vroeger heel veel vaker dan tegenwoordig. Ben ouder geworden, handiger, meer kennis. Het heeft echter nooit in mijn bedoeling gelegen om kwaad te worden op mijn paard. Sterker nog, als ik merkte dat ik snel kwaad werd (omdat ik bijvoorbeeld chago was), dan ging ik gewoon niet rijden.
Langcara schreef:Slaan terwijl een paard stil moet staan. Ja, dat is dus zoiets wat mijn ergernis opwekt. HOe moet een paard zoiets nu snappen? Dat is toch niet eerlijk?
GamblersCup schreef:bittermoon, dat is toch makkelijk? Vragen of ze zin hebben in ongelukken. En uitleggen dat dát vragen is om ongelukken.
van, wat niet betekende dat ik hem iets aandeed maar wel altijd gefrustreerd eraf komen. En verder ben ik ouder en wijzer en laat me niet zomaar meer opjutten. jackyline schreef:Ik heb geleerd me nergens mee te bemoeien en wil ook niet dat andere zich met mij bemoeien.
Ieder zijn ding.
Als iemand het nodig vind kommentaar te leveren dan knik ik vriendelijk met een uitdrukking van daar is de boom en klim er in
Zonnetje81 schreef:Een vriendin van me stond op een stal waar een nieuwe was die haar paarden zelfs al op de poetsplaats scheen te mishandelen, ik heb gezegd dat ze zich er niet mee moest bemoeien (wist wel wie het was) en dat de staleigenaar wel zou ingrijpen als het te erg werd. Nou dat is ook gebeurd, ze is weggestuurd....en ook van de stal waar ze vandaan kwam. Ik vind het ook de taak van de eigenaar wanneer dingen te erg zijn om onderling op te lossen.

Maar ze hadden echt zoiets van; boeiend..