Ik ben ook na elke val er weer op geklommen, een aantal keren ook met angst. Natuurlijk is het niet leuk om te vallen, maar je leert ervan en hoort erbij. Of je er beter van gaat rijden.. zou kunnen, aangezien je het de volgende keer wss wel anders doet.
Maaiike94
Geplaatst: 15-01-12 19:13
Dat had ik de laatste keer dat ik eraf viel ook, ze schrok toen ineens ergens van. Daarna was ze zo lief, durfde geen pas meer verkeerd te zetten en was super geconcentreerd.
*nietallesgelezen* Ik heb altijd geleerd dat als je er af valt en er nog op kan (dus niet bewusteloos op de grond licht) dat je dr dan weer op moet, al is het maar om even een rondje testappen als je dr maar op hebt gezeten.
Eens met Chloeve, ook niet alles gelezen, maar mits je gezondheid je niet belemmert vind ik dat je na een val er meteen weer op moet, idd al is het om een rondje te stappen. Zelf ga ik net zo vrolijk door na een val 9 van de 10x lig ik er ook lachend naast
Cremoris
Geplaatst: 18-01-12 12:42
De eerste keer dat ik van mijn merrie af viel was omdat ze me lekker aan het uitproberen was.. Daarna gelijk weer erop gegaan en een paar flinke bokken uitgezeten en toen was het wel klaar, maar ze liep niet super die dag. Terwijl als ze wil ze geweldig kan lopen maar dat is nou weer een typische merrie actie denk ik zo.
Ik heb hetzelfde gehad. Ik werd eraf gesodemieterd door mijn verzorgpaard (paarden in het weiland naast me gingen af. zij deed maar al te graag mee). Heb haar toen even gelongeerd, ze heeft flink gebokt en gesprint aan de longe. Daarna ben ik er weer opgeklommen en liep ze als goud!
@ Stamina cool dat jij hetzelfe had als ik! bedankt voor je reactie en ok bedankt andere bokkers!
MarteTimmy
Geplaatst: 25-01-12 16:09
Ja dat heb ik ook wel es gehad, maar dat verschilt wel per pony bij mij.. als het het type pony is die een beetje druk is dan ga ik als ik er weer op klim heel voorzichtig rijden maar als t gewoon een doerak is dan stap ik er weer op en dan ga ik m ns goed aanpakken