Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Youko schreef:Eh, ik heb er niet echt verstand van
Maar ik dacht dat Joy een eerste premie had gehaalden komt erbij dat Joy een merrie is, en Woody een ruin. Merries zijn weer wat interessanter voor de fokkerij (vanzelfsprekend
)
Woody is ook nog niet uitgebracht.
Samsam"]
[quote="Youko schreef:Eh, ik heb er niet echt verstand van
Maar ik dacht dat Joy een eerste premie had gehaalden komt erbij dat Joy een merrie is, en Woody een ruin. Merries zijn weer wat interessanter voor de fokkerij (vanzelfsprekend
)
Woody is ook nog niet uitgebracht.
Sjuimpje schreef:Joy heeft inderdaad een 1e premie, maar bij het NRPS waar een kleinere groep geïnteresseerden voor is te vinden. En Joy is ook nog niet uitgebracht...
Om deze redenen (+ dus de stokmaat en kleur) zou ik Redwood hoger taxeren als Joy.
Geeft niets natuurlijk, als jij vindt dat Joy meer waard is is dit het juiste topic om het in te melden!En nu hebben we iig een onderbouwing dus weten we waar het op gebasseerd is!
Misschien is het wel leuker als niet iedereen gaat vragen of zij paard nog getaxeerd mag worden, maakt het veel minder interessant... Stuur dan pb's ofzo
MAAR NIET NAAR MIJ!!!
Doe maar naar Samsam
marloes-joy schreef:
inderdaad sjuimpje woody ligt inderdaad vele malen beter in de markt,mooi kleur, kwpn, leuk papier, prima maat
Joy heeft inderdaad niet alles meezitten, kleur en maat vooral niet zo
Ze kan makkelijk uitgebracht worden, nu alleen IK nog
Het is jammer dat NRPS nog steeds voor minder word aangezien dan kwpn, en dat telt dus idd ook mee in de prijs
Hartstikke leuk zo'n discussie![]()
5000 euro is een droomprijsje, maar dan nog zou ik haar er niet voor wegdoen voorlopig