Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimberley82 schreef:Toch wel mooie verhalen hier![]()
Ben toevallig net zelf op zoek naar iemand erbij... maar valt nog niet mee hoor!
Ik ben ook niet kritisch (alleen niet te mepperig of schreeuwen), wil er tijd in steken, flexibel in tijden en dagen... maar die meiden van tegenwoordig hebben zelf nogal niet een eisenpakketje!
En heel erg gefocust op alleen maar rijden, rijden, rijden... ze vragen nog net niet of ik ze opgezadeld en wel voor ze neer zetAf en toe eens wandelen of spelen met die pony's vinden ze maar raar
![]()
Misschien dat het alleen in deze omgeving zo is? Blijf in ieder geval vol goede moed verder zoeken!
Delaja schreef:Vervolgens kwam er een Bokker die hier ook al heeft gepost. Zij was ongeveer twee maanden voordat we naar een stal vlak bij haar gingen verhuizen al komen kijken en gaf ook eerlijk toe dat ze een tijd niet had gereden en geen Western ervaring had. Omdat ook ik iemand ben die mensen de kans wil geven afgesproken dat ze dan in de tussentijd voordat mijn paard verhuisde een aantal manege lessen zou volgen bij een Western stal om alles een beetje op te pakken. Uiteindelijk had ze haar eerste (en enige) les toen mijn paard al een week op de nieuwe plek stond. Vervolgens op mijn paard gaan zitten en dat ging gewoon niet. Draven lukte niet en mijn paard reageerde heel sterk op haar onkunde. Ik weet zeker dat als ze van tevoren wel meerdere Western lessen had gevolgd dat het beter was gegaan maar de manier waarop alles elke keer zo lang duurde stond me gewoon niet aan. Uiteindelijk dus inderdaad een email gestuurd (bellen durf ik nooit en in een email kom ik veel beter uit mijn woorden) dat dit hem toch niet ging worden. Dat. Het leuk vond als ze zou blijven verzorgen maar dat rijden er voorlopig gewoon niet in zat. Denkend dat ik haar toch nog een plezier deed aangezien ze eerst elke keer aangaf dat het absoluut niet de prioriteit was om te rijden. Kreeg vervolgens een beledigde email terug dat het dan maar helemaal niet meer moest.
HorseTopShop schreef:Raar verhaal TS, maar er zijn nog veel gekkere dingen die je kan meemaken met verzorgsters.
Er was iemand die mijn paard wilde verzorgen en wilde er reiskostenvergoeding voor krijgen, want ze moest een kwartier met de bus reizen. Ik mocht het als baantje zien en haar ook nog eens per uur betalen.
Iemand die dacht dat ze als verzorgster zelf een hoefsmid mocht bellen, want die pony zag er volgens haar leuker uit op ijzers.
Iemand die dacht dat verzorgen ook inhoud dat het paard maar 6 kg biks op een dag moest hebben, want zij reed hem nu.
En uiteraard de veelvoorkomende verzorgster die met slecht weer gewoon niet op kwam dagen. Want dan werd ze nat of vies