Het ene moment voel ik me rot als ik aan hem denk. Dan mis ik hem, en krijg ik een ontzettend schuldgevoel. Een andere keer denk ik aan hem, en moet ik lachen. Lachen om wat we hebben meegemaakt, om alle stomme dingen die we samen hebben gedaan. Dan ben ik blij, blij dat ik hem heb mogen kennen. Dat die superpony van mij is geweest. Dat hij alles voor me heeft willen doen. Trots op hem. De eerlijkheid van hem. Ja, dan kan ik echt aan hem denken en lachen

Het is nu 9 maanden geleden (precies

Loslaten moet ik het.
Inmiddels weet ik dat ik het moet doen met wat ik heb. En weet je? Ik ben ontzettend blij met Veerle. Ik zou haar niet willen missen. Nooit meer willen missen. Het is mijn meissie. Ik ben gek op haar. Nét als dat ik gek was op Dribs. Het zijn en blijven beide mijn kanjers. Totaal verschillend, in niks lijken ze op elkaar, en toch beide zo speciaal.
De tijd met dribs wat te kort. Maar ik heb heel veel van hem geleerd. En nu ga ik proberen nog beter voor Veerle te zorgen.
Ik kan wel denken 'zucht, ik wil dribs, ik wil dribs, ik wil veerle niet, ik wil alleen dribs'. Maar dat werkt niet. (zelf ondervonden

Ik ben blij met Veerle. Het zal wel een reden hebben dat het zo gelopen is.
Al kan ik er niet één bedenken.

Dribs, ik zal altijd gek blijven op die kleine uk