Ik ben begonnen bij vreehorst @ voorschoten, hier reed ik het liefst op alles wat niet precies deed wat ik vroeg
Wel geleerd te blijven zitten!Daarna heb ik gereden bij westkust ruiters, daar leerde ik wel beter rijden. Maar het echt paard rijden heb ik geleerd toen ik verzorg paarden kreeg. Eerst bij Vd Gugten @ katwijk. Hier reed ik 7 dagen in de week een jonge fries, Meinze. (mis en zoek ik nog steeds) Toen heb ik op die stal nog Oscar gereden en nu rij ik al weer een paar jaar Walser @ Paridon, hem doe ik 5 dagen in de week. Hij werd daarvoor nooit zoveel gereden en hij en ik leren nog elke dag veel bij

Gr,
Lin
ben er (vreemd genoeg) nooit afgevallen, wel tig keer aan z'n nek gehangen enz maar altijd zonder de grond aan te raken weer terug in het zadel gekomen. en weet nu nog hoe hij me minstens 50 keer per buitenrit bijna naarbeneden trok omdat hij een o zo lekker plukje gras zag! en dat er voor mij een keer in de regel gold, ik mocht alle kanten op (spookrijden, iedereen afsnijden) zolang ik maar galoppeerde, hij niet wilde springen, op onverwachte momenten van de hoefslag afscheurde, hij nooit bokte of stijgerde maar wel veel mensen eraf kreeg, maar toch soms ook heel erg lief kon zijn
Daarna heb ik heel lang op Bertha gereden, een dikke Haflinger merrie die altijd bokte in galop.
Tot vlak voor haar dood heeft polly nog actief kindertjes leren rijden.