Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Joanne_Bodhi schreef:In de zomer staan ze de hele dag buiten en rij ik ze elk 1 uur (als er niets tussen komt)
In de winter als het niet lekker weer is: wandelen/longeren half uurtje.
Met wat beter weer half uur tot 1 uur rijden.
Samengevat:
In de herfst en lente staan ze elke dag buiten maar gaan ze s'avonds weer naar binnen.
In de winter dus elke dag binnen.
In de zomer elke dag buiten.
Lekker overzichtelijk
Laura_x_ schreef:Joanne_Bodhi schreef:In de zomer staan ze de hele dag buiten en rij ik ze elk 1 uur (als er niets tussen komt)
In de winter als het niet lekker weer is: wandelen/longeren half uurtje.
Met wat beter weer half uur tot 1 uur rijden.
Samengevat:
In de herfst en lente staan ze elke dag buiten maar gaan ze s'avonds weer naar binnen.
In de winter dus elke dag binnen.
In de zomer elke dag buiten.
Lekker overzichtelijk
Dus je paard staat in de winter de hele dag binnen en dan 1 uurtje beweging?
Doet me beetje denken aan een manege waar ik vroeger reed.
Mijn Violet staat 24/7 buiten, het hele jaar door. In kuddeverband!![]()
Qua rijden doen we vooral buitenritten.
AmySP schreef:Beetje jammer dat sommige bokkers meteen commentaar geven als ze het niet eens zijn met het "leven" van paarden van medebokkers. Gezeur, gaat dit topic toch niet over?
Heb mijn paarden het liefste 's ochtends half uur in de molen en 's middag paar uurtjes buiten. 'S avonds rijden. Denk dat ik dan uitkom op 3 a 4 uur.
Wammie schreef:Ik woon in rotterdam en hou me ogen op voor een stal om me pony meer buiten te laten staan maar vind het erg moeilijk. Het ligt niet voor het oprapen en alles wordt eigenlijk volgebouwd. Hij staat in een binnenstal met allemaal andere paarden om zich heen.