Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cornelie schreef:Uhm, wat ben je daar aan het doen? Voor pride helemaal de helft nog vergeten. UIteraard heeft hij ook nog een aangepast crates westernzadel, showhoofdstel, showhalster, diverse showblankets en uiteraard vrouwtje diverse show outfits. En net zoals anya een compleet parelli setje.
dimmelim"]
[quote="Barb schreef:oh ja dit topic herinnert me er aan dat ik de gouden deurknoppen van de stallen nog moet oppoetsen
Barb schreef:Nou Imker zo snel komen ze niet bij mijn voordeur, het huis is omringd met mijn omliggende weilanden. Ik heb een flinke oprijlaan met voor aan de weg een hek en daarbij woon ik in de middel of nowhere.
Ik heb al contact gehad met het wervings- en selectieburo voor een nieuwe stalhulp, hoop dat ze dit keer niet met een dom blondje aan komen zetten
mdmoiselle schreef:Imker- Je bent al een aardig eindje op weg, maaaar je bent de lamsvelgevoerde leren peesbeschermers +strijklappen vergeten, de leren singel met buikflap, en de GPA rijhelmOh ja, en de Parlanti field boots natuurlijk