bokt snob update?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:32

Als dit nog geen SNOB-kop is, dan weet ik het niet meer: Let op de bruine combinatie van zadel, hoofdstel en martingaal en mooi bijpassend fluwelen Lami-cell dekje!

Afbeelding

Haha!

Arsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 01:07

ehh help weet niet wat Arsen is.

Zelfgebouwde kast voor de spullen.
Zadel van 30(?) jaar oud.

Zodra er een fototoestel in de buurt is vergeet hij alles om zich heen, hij gaat heel mooi voor de fotograaf staan, opgeheven hooft, keurig vierkant.
Hadden we les? Sorry, geen tijd moet nu model staan!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 08:28

Uhm, wat ben je daar aan het doen? Voor pride helemaal de helft nog vergeten. UIteraard heeft hij ook nog een aangepast crates westernzadel, showhoofdstel, showhalster, diverse showblankets en uiteraard vrouwtje diverse show outfits. En net zoals anya een compleet parelli setje.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 08:52

cornelie schreef:
Uhm, wat ben je daar aan het doen? Voor pride helemaal de helft nog vergeten. UIteraard heeft hij ook nog een aangepast crates westernzadel, showhoofdstel, showhalster, diverse showblankets en uiteraard vrouwtje diverse show outfits. En net zoals anya een compleet parelli setje.

Vergeet niet te melden dat jouw snobpaardje ook een dressuuroutfit heeft. OK dan! Onze paarden moeten eigenlijk op voor snob-bokt-paarden-koppel...Want ik heb begrepen dat jij net zo'n schatje hebt als ik Tong uitsteken

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:26

dimmelim"]
[quote="Barb schreef:
oh ja dit topic herinnert me er aan dat ik de gouden deurknoppen van de stallen nog moet oppoetsen Schijnheilig

Doe jij dat zelf?
[/quote]

nou ik heb van de week de stalhulp ontslagen omdat hij de knoppen met zilverpoets stond te poetsen, nu moet ik dus nog even een nieuwe stalhulp aannemen tot die tijd doe ik het zelf wel even dan ga ik maar wat
later aan de high-tea dat geeft niet. Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:35

Moet jij nog zoeken naar een nieuwe stalknecht? Ikke niet, bij mij staan ze iedere dag met hordes voor de deur en dan moet ik ze weer wegsturen.
Het is toch altijd wat met dat gepeupel....

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:41

Bokt-non-snob:

Ik heb 1 zadel die op 4 paarden past en al 10 jaar oud is (de andere 3 zadels hangen te beschimmelen). Alle diertjes hebben linnen halsters, die ook nog eens onder de modder zitten (heb wel mooie stübben halsters, maar vind het zonde om ze te gebruiken). In mijn trainingsrijlaarzen zitten de gaten in, dus bij het afspuiten haal ik weer natte voetjes (mijn nieuwe laarzen komen in oktober). Ik kan nauwelijks mijn badages/schabrakjes combineren omdat laatstgenoemden verkleurd zijn in de loop der jaren van het afspuiten in de poetsplaats (ach, die nieuwe worden toch alleen maar vies). Over poetsplaats gesproken: het solarium is ook een stofnest. Ik gebruik bij Tol voornamelijk tweedehands dekens, die nog gegeven zijn ook (die je krijgt als je eerste bent geworden). De binnenbak, arme ik, daarvan mag de hoefslag wel eens naar binnen gehaald worden en er hangen spinnewebben. Bovendien is het er veel te stoffig op de bakranden. Ik moet wel 10 (!) minuten rijden naar stal. Rijden in de buitenbak is ook een crime: mijn tere huidje zou wel eens kunnen verbranden. Bovendien kan ik niet al te veel lachen, anders krijg ik mijn lunch "vliegend" naar binnen.

Nee... ik heb het niet makkelijk, dat zie je maar weer Haha!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:06

Sonja schreef:
Met DRIE zadels? Forget it, nog veeeeeel te snobberig! Tong uitsteken

Maar wel 3 oude (re), dusse.... OK dan!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:08

Ik werk juist graag in de stal bij een ander, goed voor je huid die modder in je gezicht Ik snap niet dat jullie dat niet doorhebben Verward En daarna even in de sauna en een rondje stoombad en ik ben weer als nieuw.Vandaar al die mensen, Imker

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:28

Genderose heeft haar persoonlijke fysiotherapeute *LOL* En maseur Haha!
Afbeelding

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:41

Nou Imker zo snel komen ze niet bij mijn voordeur, het huis is omringd met mijn omliggende weilanden. Ik heb een flinke oprijlaan met voor aan de weg een hek en daarbij woon ik in de middel of nowhere.

Ik heb al contact gehad met het wervings- en selectieburo voor een nieuwe stalhulp, hoop dat ze dit keer niet met een dom blondje aan komen zetten Blond

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:36

Tancreda4 schreef:
Genderose heeft haar persoonlijke fysiotherapeute *LOL* En maseur Haha!
Afbeelding

Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:58

pino :
wil niet graag met de trailer worden vervoerd, dus heeft meneer nu een 6-paards vr8wagen tot zijn beschikking Haha! alleen de grootste stal is goed genoeg voor meneer.
als we aan het rijden zijn en mensen komen kijke moet ie ff laten zien welke kunstjes hij wel niet kan .zelfs als ik in het bos aan het galoperen ben,wil ie bij wandelaars liever stil gaan staan en voetjes geven enzo :S
over ijzeren loopplaten wil meneer niet lopen, dat zou zijn gouden ijzers wel eens kunnen beschadigen
een plas water in het bos word ook omzeild, terwijl de waterbak in de cross (met publiek natuurlijk!!) in alle gratie met een grote edele sprong erin en eruit , genomen word.dat dan weer wel!
een bak brokken?? nee meneer steekt liever zijn kop tot aan zijn ogen in de voerkar Haha!
een zweep?dat is paardonterend, die word van mij afgepakt,boos over de grond heen en weer gesleept, en vervolgens weggegooid, das niet nodig bij een paard van stand "puh"
poepen in de stal?? nee joh, daar is de poetsplaats voor !
hoefsmid? niet nodig, trap de ijzers zelf wel af

en...? komt pino in aanmerking voor de nominaties?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:03

alleen al omdat ie Pino heet, dat is toch een grote, blauwe pratende vogel?????? Schijnheilig Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:08

smurf schreef:
alleen al omdat ie Pino heet, dat is toch een grote, blauwe pratende vogel?????? Schijnheilig Haha!

whaha pino is zijn bijnaam, hij heet eigenlijk Gino, maar dat is nu dus zijn artiesten naam(wedstrijdnaam), door bekenden word ie liever pino genoemd Tong uitsteken

dit is meneer pino :
Afbeelding

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:13

Toch lopen jullie nog wel wat achter hoor.
Een beetje paardevrouw van stand doet tegenwoordig aan minimalisme.....

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:25

Barb schreef:
Nou Imker zo snel komen ze niet bij mijn voordeur, het huis is omringd met mijn omliggende weilanden. Ik heb een flinke oprijlaan met voor aan de weg een hek en daarbij woon ik in de middel of nowhere.

Ik heb al contact gehad met het wervings- en selectieburo voor een nieuwe stalhulp, hoop dat ze dit keer niet met een dom blondje aan komen zetten Blond

Onze oprit is 80 meter lang en wij wonen ook tussen 3 koeien en een geit (lekker rustig) en bij mij staan ze rijen dik, die sollicitantjes.

Ik heb trouwens hoogst persoonlijk de werving en selectie van mijn kandidaten in handen, dat laat ik niet over aan een of andere onverlaat die niets van de wensen en behoeften van mijn paardjes weet...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:36

ohw jee zal ik eens wat zeggen ...

wij hebben een redelijke villa, 5 slaapkamers, twee badkamers, grote zolder met nog 3 kamers, een hele grote kelder, bijkeuken, keuken en grote huiskamer,
wij hebben een grote tuin met enkele zitjes (pergola's) en een zwembad van 5 bij 10
achter is een paardenbak en zijn er 4 mooie stallen, en ene tarctor
op de oprit staat een 6-paards vr8wagen
Haha!

klinkt amaal heel mooi maar het is amaal ala famillie flodder Haha!:D:D
helaas heb ik geen webcam anders liet ik het wel zien, we hebben zelfs een bouvier!!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:39

Hum, zo wil ik best wel familie flodder doen hoor...Ik heb gewoon en twee onder een kapje en mijn paard staat 12 km verderop in pension...

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:52

Imker- Je bent al een aardig eindje op weg, maaaar je bent de lamsvelgevoerde leren peesbeschermers +strijklappen vergeten, de leren singel met buikflap, en de GPA rijhelm Knipoog Oh ja, en de Parlanti field boots natuurlijk Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 16:09

mdmoiselle schreef:
Imker- Je bent al een aardig eindje op weg, maaaar je bent de lamsvelgevoerde leren peesbeschermers +strijklappen vergeten, de leren singel met buikflap, en de GPA rijhelm Knipoog Oh ja, en de Parlanti field boots natuurlijk Haha!

Ah, dat was ik idd vergeten. Lamsvel gevoerde peesjes heb ik niet, gebruik 3-in-1 beschermers van Prof's Choice, dus dat komt ook in de richting, toch?

Leren singel is vandaag aangeschaft, niet met buikflap, want die was er niet in het bruin in Imkers maatje, maar van Prestige (zegt wederom genoeg) met elastiek aan 1 zijde.

GPA rijhelm heb ik niet, ik heb 2 NEN-gekeurde Horka-caps en een Bodyprotector waar ik vandaag mijn nieuwe aanwinst mee gereden heb.

Verder zijn in bestelling: Rundslederen Cavallo Chaps, ik had ze al 3 maanden eerder besteld maar die waren gisteren niet goed en gaan Retour-Cavallo Boos! . Nu moeten ze hele nieuwe maken voor me, stelletje prutsers daaro...

Had ik al vermeld dat Imker en Sunny vandaag een nieuw raam in hun stal krijgen, zodat ze goed in de gaten kunnen houden wat wij uitspoken? Bloos

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:25

mdmoiselle schreef:
Imker- Je bent al een aardig eindje op weg, maaaar je bent de lamsvelgevoerde leren peesbeschermers+strijklappen vergeten

Check

Citaat:
de leren singel met buikflap,

Check

Citaat:
en de GPA rijhelm

Check

Citaat:
Oh ja, en de Parlanti field boots natuurlijk Haha!

Waar kan ik deze verkrijgen??? Haha!

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:07

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:20

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:27

sjuim ............ hahahahaaaa.