paulanda"]
[quote="Randy01"][quote="paulanda"]
[quote="Randy01 schreef:Pensionstal Hoogwoud (NH): volpension 226 voor paard, 212 voor pony, binnen- en buitenbak, 3 x 3 stallen, spuitplaats etc. paddocks, weidegang etc.
Pensionstal Wijdewormer: luxe accommodatie 275 volpension exc trailerstalling/stapmolen/spuitplaats/solarium.
tja is wel belangrijk dan te zeggen hoeveel sterren er volgens jou bij zitten,hoogwoud is bende,dus 1 ster vind ik perdoonlijk en wijdewormer is weer heel netjes enz.
[/quote]
Wat is 'een bende' in jouw bewoordingen 
[/quote]
Tja lijkt mij toch wel duidelijk als je daar het pad op loopt he,was bij hannie al niet netjes maar met nieuwe eigenaar nog erger geworden,planken met spijkers enz.
Maar goed ik ken de nieuwe eigenaren niet hoor,hoorde wel dat ze 40 uur ging werken terwijl je penionstal metniets van 30 paarden heb,lijkt me lastig,dan is er overdag niemand voor de paarden en ze worden ook niet meer in de middag gevoerd dan,lijkt me niet echt geweldige zorg voor je paard.
Sta je daar zelf of ken je het gewoon?
[/quote]
Nee hoor, zijn verkeerde roddels. Die planken (spijkers waren al weg) zijn nu allemaal weg. Sinds gisteren ligt er een stapmolen, nieuwe longeerpaddock en vernieuwde losgooipaddocks. Is dus niet (meer) zo'n bende. Ik sta er nog niet zo lang (sinds juni) maar ben best tevreden. Ze werkt idd een paar uur in de week bij, maar paarden worden 's middags gewoon gevoerd en er is toezicht. Verder is het misschien een bende geweest maar het meeste is nu aan kant. Ze doen iedere keer weer iets om het spul op te knappen (dat kan gewoon niet in 1 keer). De boxen zijn ook allemaal schoongemaakt en geverfd. Dus is nu knappe pensionstal.