kleinvosje schreef:Dit wordt alleen niet overal echt op prijs gesteld. Dan ga je ook kinderen krijgen die om elk wissewasje naar huis bellen, of het mobieltje kwijt raken. Niet dat dat het geval zal zijn met de dochter van TS, maar dit zijn wel redenen waarom ze op sommige kampen die dingen min of meer verbieden...
Op de kampen waar ik geleid heb moesten de kids ze idd "inleveren"... Ook voor het kwijt raken/jatten, maar ook om te voorkomen dat kids om ieder wissewasje naar huis bellen... Maar als ze naar huis wilden bellen of wilden smsen dan mochten ze em gewoon terug, maar ze liepen er niet de hele dag mee.
Dingetje3 schreef:Ik durf het nog steeds niet goed. Alleen zet ik me er over heen. MOet van mijn probleem niet de hare maken. En als ik hoor hoe positief iedereen over ponykamp is geeft me dat al een beter gevoel. Wie weet hoe positief ik over ruim een half jaar post
Ouders zijn vaak ongeruster als de kinderen en net wat je zelf al zegt geen nieuws is goed nieuws! Dat vergeten een hoop ouders
Kids leven zich helemaal uit op kamp en ouders vreten zich thuis op en bellen naar kamp om te horen dat hun zoon/dochter het eigenlijk te "druk" heeft om te kletsen met mams/paps