ziet er netjes uit zeg. lijkt me een heerlijke lijn alweer. jammer dat de collecties altijd zo duur zijn. en dat je er zo gauw op uitgekeken bent. denk dat ik voor van het zomer wel wat basic dingen aanschaf. zoals de donkerblauwe kleuren. en het turquase vind ik zelf ook altijd mooi dus daar ga ik ook maar eens naar kijken.
HV-polo is leuk dit jaar, vooral die turquase dekjes vind ik echt top Zat ik al lang op te wachten! Ben benieuwd naar Eskadron, Eurostar en Pikeur. HH blijft wel erg eentonig helaas.
Aah... ANKY heeft best leuke dingen! Maar nou vind ik de aquarius wel weer veel op de emerald lijken (die ik al heb ) en de fuchsia wel weer veel op de sangria (die ik ook heb )... maar die maize vind ik wel leuk en de bruintinten ook!
Ik meld me hier ook, ben ook erg benieuwd naar alle nieuwe collecties !
HV is normaal gesproken niet echt mijn merk, maar vind er nu (zeker aan polo's) wel wat leuke dingen tussen zitten. Bij Anky krijgen de kleuren steeds creatievere namen heb ik het idee
MXLISSA
Geplaatst: 30-01-11 14:12
die t-shirts zijn echt heel erg leuk van polo. en de dekjes zijn ook super mooi!