Waar gaat het eigenlijk over...

@TS: gewoon niet meer op in gaan op die reacties.... dan houdt 't het snelste op.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
polly2 schreef:horseszfan schreef:@polly2
Over dat ik egt te GROOT ben voor me pony
Ja...dat snap ik...Maar je bent zo licht...dus dan gaat het eigenlijk nergens over (en je kunt ook nog niet meelopen, dus wat een gezeur in mijn ogen...)
inowa schreef:ja je bent te groot maar als je pony het aangeeft dat ze nog graag wil moet dit geen probleem zijn..
zou wel gaan nadenken over hoe hard je haar laat werken...af en toe lekker relaxed wat rijden kan echt geen kwaad maar veel fanatiek rijden zou ik toch in de gaten houden
enne,ik ben 1,63m en rijd af en toe nog steeds op mijn 6,5 jarige welsh pony van 1,19m
wel om der even wat aan te pakken en rijd zelf nooit langer dan 15 minuten
http://img547.imageshack.us/img547/5061 ... rijden.jpg
Lady_xx schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom je niet wil luisteren. Als 1 persoon zegt; je bent te groot dan kan je nog denken.. mwa oke. Maar als 10 mensen zeggen dat je te groot bent moet er toch een lampje gaan branden. Vroeger was ik zo van; ik blijf lekker op verzorgshet van 1m rijden. Ik was ook vrij lang maar woog weinig dus vond ik het makkelijk gaan. Ik gebruikte ook altijd het excuus dat ik niet te lang was, maar stiekem van binnen weet je toch dat je te lang bent. Later als je ouder bent zul je wel snappen dat je te groot bent en dat je moest stoppen. Ik reed overgens recreatief en ik spreek over 5 jaar geleden. Jij bent 14 geloof ik, dus zou je nu toch wel moeten snappen dat dit niet meer kan..
Zonde dat je niet naar alle adviezen luisterd, misschien zou je af en toe een rustig ritje van max een half uurtje kunnen maken als je dan perse wil rijden. Ik zou lekker andere dingen gaan doen met je pony en het rijden gewoon laten voor wat het is.
ponieszlover schreef:Lady_xx schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom je niet wil luisteren. Als 1 persoon zegt; je bent te groot dan kan je nog denken.. mwa oke. Maar als 10 mensen zeggen dat je te groot bent moet er toch een lampje gaan branden. Vroeger was ik zo van; ik blijf lekker op verzorgshet van 1m rijden. Ik was ook vrij lang maar woog weinig dus vond ik het makkelijk gaan. Ik gebruikte ook altijd het excuus dat ik niet te lang was, maar stiekem van binnen weet je toch dat je te lang bent. Later als je ouder bent zul je wel snappen dat je te groot bent en dat je moest stoppen. Ik reed overgens recreatief en ik spreek over 5 jaar geleden. Jij bent 14 geloof ik, dus zou je nu toch wel moeten snappen dat dit niet meer kan..
Zonde dat je niet naar alle adviezen luisterd, misschien zou je af en toe een rustig ritje van max een half uurtje kunnen maken als je dan perse wil rijden. Ik zou lekker andere dingen gaan doen met je pony en het rijden gewoon laten voor wat het is.
Amy rijdt maar 1 a 2 keer in de 2 weken op haar pony. Dus rijdt ze er ook niet veel op.
En we maken ook rustige ritjes met Chita.
Dus daarvoor is Amy zeker niet te zwaar en te groot hoor.