Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jess2130 schreef:Volgens een vriendin is dit een toeristische waterval waar een legende aan gekoppeld is... Dit is inderdaad een echte vrouw die daar staat om de legende te laten herleven (tenminste als deze waterval de Fausta fosse of zoiets is...)
imker"]
[quote="collendoorn schreef:nog iets t lijkt net of ze een lamp ofzo vastheeft
of volgens mijn nichtje een URN!!
Citaat:Volgens een vriendin is dit een toeristische waterval waar een legende aan gekoppeld is... Dit is inderdaad een echte vrouw die daar staat om de legende te laten herleven (tenminste als deze waterval de Fausta fosse of zoiets is
Cowgirl schreef:Citaat:Volgens een vriendin is dit een toeristische waterval waar een legende aan gekoppeld is... Dit is inderdaad een echte vrouw die daar staat om de legende te laten herleven (tenminste als deze waterval de Fausta fosse of zoiets is
Dit is het correcte antwoordt.
Ik heb hier echt in een deuk gelegen: Geest verschijningen.
Laten mijn ouders nou vorige week hier geweest zijn in Noorwegen en het is allemaal puur show.
Ze staat eerst een beetje te dansen , dan zakt ze weg en komt ze op een andere plaats weer omhoog.
Alles staat op de video.
Cowgirl schreef:Citaat:Volgens een vriendin is dit een toeristische waterval waar een legende aan gekoppeld is... Dit is inderdaad een echte vrouw die daar staat om de legende te laten herleven (tenminste als deze waterval de Fausta fosse of zoiets is
Laten mijn ouders nou vorige week hier geweest zijn in Noorwegen en het is allemaal puur show.
Ze staat eerst een beetje te dansen , dan zakt ze weg en komt ze op een andere plaats weer omhoog.
Alles staat op de video.
bonney4evver"]
[quote="Cowgirl schreef:Citaat:Volgens een vriendin is dit een toeristische waterval waar een legende aan gekoppeld is... Dit is inderdaad een echte vrouw die daar staat om de legende te laten herleven (tenminste als deze waterval de Fausta fosse of zoiets is
Alles staat op de video.