Hij is dus helaas ingeslapen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is dus helaas ingeslapen. 
) 

. Maar denk niet dat de modjes er blij van worden als ik die hier allemaal neer plof
. 

Onze Trapito van 30 !!!
. Ze was nog net 28 toen ze bij ons kwam als lekkere knuffelpony en voor af en toe een kort ritje voor mijn (toen 10 jarige) dochter. Inmiddels gaat er niemand meer op haar rug, want ze is behoorlijk mager geworden, ook bijna geen tanden en kiezen meer in haar mond.
Hij is al zeker 10 jaar met pensioen en hij blijft bij ons tot zijn laatste dag! Misschien leuk om te vermelden hij is al zijn hele leven een luchtzuiger en heeft al minstens 25 jaar een beugelriem om zijn hals, als die eraf gaat, gaat hij onmiddelijk luchtzuigen en wordt hij heel snel erg mager!
)
wat leuk al die ouwetjes bij elkaar te zien!

mijn kleine smiecht..)

Ze loopt af en toe rustig een les en verder mag ze lekker los op de wei (of binnenbak als de wei niet kan). Qua gezondheid gaat het ook goed, ze is volgens mij al jaren niet ziek of kreupel geweest.

) alsof 'ie nog maar 4 of 5 jaar is 

Echt lieve oudjes zie ik in dit topic, leuk als ze gezond oud kunnen worden en lekker kunnen genieten van hun pensioentje