Het begon met 4, de liefde voor het dier Toen kwam 10, wedstrijden bleken leuk en winnen nog leuker En uiteindelijk ben ik er ook geld mee gaan verdienen, nummer 6 dacht ik, dus ik denk dat dat mijn top 3 is
4. Ik kan me geen leven herinneren zonder paarden > 40 jaar .
7. De uitdaging is om paarden te fokken die op het hoogste niveau mee kunnen en om de jonkies klaar te maken voor het werk. Soms dwars tegen de mening van anderen in . Heerlijk om 'kenners' na jaren met het schaamrood op de kaken achter te laten als je paarden hen voorbijstreven. Maak nooit een lange neus, maar vier wel stiekem mijn eigen feestje .
10. Ambitie, zonder dit kom je nergens.
nineh
Geplaatst: 19-09-10 17:26
4,8,7!
Farolover
Geplaatst: 19-09-10 18:29
4 Paardenliefde Je vindt paarden niet gewoon leuk, nee je houdt echt van ze, ze zitten helemaal in je bloed. Je voelt je gelukkig in hun nabijheid. Lang op vakantie is niks voor jou, want dan word je gekweld door paardenheimwee.
7 Uitdaging Als je houdt van spannende dingen kunnen paarden daar uitstekend bij passen. Keihard galopperen of samengestelde wedstrijden zijn dan helemaal jouw ding. Of je vindt het een uitdaging om steeds weer met een jong paard beginnen.
8 Ontspanning Paardrijden is voor jou vooral ontspanning. Het kan zijn dat je die zoekt in buitenrijden: een met de natuur zijn en even helemaal uitwaaien. Of je ontspant juist door aandachtig bezig te zijn met iets heel anders dan je dagelijkse beslommeringen.
10 Ambitie Je vindt het interessant om zover mogelijk te komen met je paard. Dat kan natuurlijk in wedstrijdverband, maar dat hoeft niet. Misschien is het wel jouw ambitie om bitloos dwars door een drukke stad te kunnen rijden.
Delaja
Geplaatst: 19-09-10 18:35
4, 8 en omdat er een derde moet 9
humanoidR
Geplaatst: 19-09-10 18:37
en dan te bedenken dat ik er ook zomaar niet kan verzinnen om het niet te doen. maar ja, manier van leven, he. blijf het toch maar lekker doen
4 Paardenliefde; maar niet zoals beschreven. Ik ben wel erg gek van paarden en van daaruit is het rijden ook ontstaan, maar ik kan zonder problemen mijn paard 2/3 weken achterlaten. Ik krijg dan echt geen heimwee naar mijn paard.
8 Ontspanning en 10 Ambitie; Zijn voor mij helemaal correct omschreven, maar eerst 8 en daarna 10.